Ако преди няколко месеца имаше хора, които по една или друга причина да не знаят за хазартния оператор Palms bg, днес ситуацията е малко по-различна. И може би повечето от вас вече се досещат каква е причината за настъпилата промяна. Рекламната им кампания в партньорство с поп фолк изпълнителя Фики Стораро (link) предизвика истински фурор и благодарение на добре изградената маркетинг стратегия тя успя да изпълни своите цели - а именно да привлече вниманието на всеки зрител пред малкия екран. Та кое дете, тийнейджър или възрастен не си тананика “Сега е моментът за апартамента.” И тук е времето логично да се запитаме: Хитър трик ли беше това от страна на букмейкъра и успя ли компанията да се популяризира максимално? Отговорите на тези въпроси изглеждат очевидни, но зад появата на тази 30-секундна реклама стоят много работа, стратегии и мисъл за бъдещето, и именно на тези неща ще обърнем внимание ние в следващите редове.
Защо за Палмс Бет е важно рекламата да е добра?
Всички сме чували популярния израз, че лоша реклама няма. Е, това не е съвсем така – особено за марките, които тепърва си градят репутация на даден пазар. Палмс Бет е сравнително нов хазартен оператор, който обаче се развива с бързи темпове и именно за това говори рекламата с Фики Стораро. Компанията демонстрира своя напредък и положителните промени, които са настъпили в полза на играчите за последните няколко години. А как най-добре могат да се отпразнуват успехите? С бонуси, разбира се! И именно това е есенцията в рекламата на Палмс бет. Но тъй като повечето компании предлагат наистина атрактивни бонуси и потребителите често се “разкъсват” между множеството опции, това буки откри начин да изпъкне сред останалите – и то чрез музика и много свежо, лятно настроение.
За Палмс Бет – брандът, който улови момента!
Фики Стораро безспорно е доста разпознаваемо и харесвано лице за българската публика – както заради песните си, така и заради появите си в различни телевизионни формати и т.н. И смело можем да кажем, че изборът на Палмс Бет беше удар в десятката. Защото певецът не просто успя да “обогати” рекламата, но хармонията между него и създадения клип и текст определено си проличават. Майсторски подбраните фрази, кадри и мелодия свършиха своята работа за създаването на набиваща се в главата реклама, която да подтиква към действие.
Палмс Бет демонстрира революционно отношение към хазарта у нас и именно това ни дава право смело да заключим, че този букмейкър със сигурност има какво да предложи на българските играчи – не само за да спечели аудитория, но и за да я запази във времето. Сега е моментът да се регистрирате, ако не сте, защото в Палмс Бет ви очакват не само апартаменти, но и много други възможности.