Поп фолк изпълнител стана рекламно лице на букмейкъра Палмс Бет
Ако преди няколко месеца имаше хора, които по една или друга причина да не знаят за хазартния оператор Palms bg, днес ситуацията е малко по-различна. И може би повечето от вас вече се досещат каква е причината за настъпилата промяна. Рекламната им кампания в партньорство с поп фолк изпълнителя Фики Стораро (link) предизвика истински фурор и благодарение на добре изградената маркетинг стратегия тя успя да изпълни своите цели - а именно да привлече вниманието на всеки зрител пред малкия екран. Та кое дете, тийнейджър или възрастен не си тананика “Сега е моментът за апартамента.” И тук е времето логично да се запитаме: Хитър трик ли беше това от страна на букмейкъра и успя ли компанията да се популяризира максимално? Отговорите на тези въпроси изглеждат очевидни, но зад появата на тази 30-секундна реклама стоят много работа, стратегии и мисъл за бъдещето, и именно на тези неща ще обърнем внимание ние в следващите редове.
Защо за Палмс Бет е важно рекламата да е добра?
Всички сме чували популярния израз, че лоша реклама няма. Е, това не е съвсем така – особено за марките, които тепърва си градят репутация на даден пазар. Палмс Бет е сравнително нов хазартен оператор, който обаче се развива с бързи темпове и именно за това говори рекламата с Фики Стораро. Компанията демонстрира своя напредък и положителните промени, които са настъпили в полза на играчите за последните няколко години. А как най-добре могат да се отпразнуват успехите? С бонуси, разбира се! И именно това е есенцията в рекламата на Палмс бет. Но тъй като повечето компании предлагат наистина атрактивни бонуси и потребителите често се “разкъсват” между множеството опции, това буки откри начин да изпъкне сред останалите – и то чрез музика и много свежо, лятно настроение.
За Палмс Бет – брандът, който улови момента!
Фики Стораро безспорно е доста разпознаваемо и харесвано лице за българската публика – както заради песните си, така и заради появите си в различни телевизионни формати и т.н. И смело можем да кажем, че изборът на Палмс Бет беше удар в десятката. Защото певецът не просто успя да “обогати” рекламата, но хармонията между него и създадения клип и текст определено си проличават. Майсторски подбраните фрази, кадри и мелодия свършиха своята работа за създаването на набиваща се в главата реклама, която да подтиква към действие.
Палмс Бет демонстрира революционно отношение към хазарта у нас и именно това ни дава право смело да заключим, че този букмейкър със сигурност има какво да предложи на българските играчи – не само за да спечели аудитория, но и за да я запази във времето. Сега е моментът да се регистрирате, ако не сте, защото в Палмс Бет ви очакват не само апартаменти, но и много други възможности.