09 Октомври 2024сряда09:03 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Ford Explorer: новото поколение на изследователя

/ брой: 176

автор:Дума

visibility 2204

Новото поколение Ford Explorer ще дебютира в Северна Америка тази зима. Ford Explorer е построен на същата платформа като моделите Ford Flex и Lincoln MKT. В сравнение с предшественика, обаче, масата на машината е намалена с 45 кг за сметка на използвания в конструкцията алуминий и други леки материали. Доста по-обтекаемото купе има подобрени аеродинамични характеристики и по-качествена шумоизолация.
Колата идва с два бензинови двигателя - 2,0-литров турбо с четири цилиндъра от семейството EcoBoost (237 к. с.) и 3,5-литров атмосферный V6, 290 к.с., който е по-икномичен с 20% и съответно по-чист от предишния. Двата мотора работят с 6-степенен автоматик, колата е получила и „умна“ система за управление на задвижването й 4х4, позволяюващо адаптирана на работата му за различни пътни условия. Специален превключвател на централния тунел дава възможност за избор на един от четири режима на движение в зависимост от пътното покритие - нормален, за кал, за пясък или за сняг. В наличност е нова система за стабилизация с функция Curve Control, която помога на водача да удържа автомобила на избраната пътна траектория. Нови са третият ред седалки и надувамите предпазни колани на задните саделки. Както и преди, колата ще се предлага в два варианта на задвижване – само на задния мост или и на двата. Колата ще се прави в завода на марката в Чикаго.

"Топлофикация София" е единствената губеща топлофикация в света

автор:Дума

visibility 744

/ брой: 191

Властта спешно отпусна пари за земеделци и животновъди

автор:Дума

visibility 803

/ брой: 191

У нас можело да се съхранява отработеното ядрено гориво до 2032 г.

автор:Дума

visibility 694

/ брой: 191

Българите най-често изолират дома си, за да пестят ток

автор:Дума

visibility 755

/ брой: 191

Салвини обвини ЕК в "екотероризъм"

автор:Дума

visibility 724

/ брой: 191

Социалистите в Гърция избират нов лидер

автор:Дума

visibility 698

/ брой: 191

"Хизбула": Няма място за Израел в региона

автор:Дума

visibility 798

/ брой: 191

Накратко

автор:Дума

visibility 1009

/ брой: 191

Кървава годишнина

автор:Юри Михалков

visibility 726

/ брой: 191

Контрол

автор:Барбара Пейчинова

visibility 898

/ брой: 191

50 нюанса тъпо

visibility 718

/ брой: 191

Млада вълна срещу обичайните заподозрени в 23 МИР

автор:Дума

visibility 797

/ брой: 191

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ