25 Април 2024четвъртък03:00 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Безсилие

/ брой: 223

автор:Мая Йовановска

visibility 366

В един телевизор министърът на транспорта Росен Желязков кърши пръсти, че пътниците били прави, дето са недоволни от закъсненията на влаковете. И той, министър вече повече от година, който обяви за приоритет в работата си подобряването на жп превозите, се извинявал на пътниците. Известява ги обаче, че закъсненията щели да продължат до средата на следващата година. Щото дотогава, според него, щели да продължат неотложните ремонти и евентуалното наемане на подвижен състав, с който да се осигури графикът на пътническите превози. Вместо да подаде оставка за това, че не е свършил обещаното, се извинява. И каканиже, че той самият не бил виновен за нищо. Наглост!

Причините били няколко за тая кофти ситуация - най-вече недостиг на локомотиви и вагони и лошата организация. Вече обаче били взети мерки за ремонти и за наемане и доставка на нов подвижен състав. Шест месеца БДЖ не сколасало да организира обществени поръчки за това. Като се намесил той обаче, всичко станало бързо. Ами защо не се намеси по-рано, а? Съвсем друг въпрос е дали и до средата на 2020 г. това ще се случи. Вторият проблем бил съпротива. Съпротива срещу промяната. Желязков, ама то реформи има ли? Май нямате никаква идея. Пък и тия, дето се съпротивляват, са вашите хора, дето години наред определят финансовата и ремонтната политика.

Сега щял да бъде закрит холдингът. Знаете ли  въобще какво да правите? Смешен е начинът за "обновяване" на БДЖ, за който говори Желязков. Видяхме, че връщането на дълговете не подобри състоянието и работата на железниците. Значи проблемът е в управлението. Сиреч - у вас. Очевидно е, че властта не знае каква структура да направи. Това, което правите и говорите, издава най-малкото безсилие и обърканост. Политиката ви е калпава.

Ако промените минат, ще има помощи за фермерите

автор:Дума

visibility 354

/ брой: 78

АЯР даде постфактум лиценз за горивото на "Уестингхаус"

автор:Дума

visibility 374

/ брой: 78

Евтиният роуминг остава поне до 2032 г.

автор:Дума

visibility 370

/ брой: 78

ЕП узакони правото на ремонт след края на гаранцията

автор:Дума

visibility 362

/ брой: 78

Великобритания гони бежанците в Руанда

автор:Дума

visibility 297

/ брой: 78

200 мощни земетресения в Тайван за 12 часа

автор:Дума

visibility 480

/ брой: 78

Учителите в Белгия искат по-голям бюджет

автор:Дума

visibility 318

/ брой: 78

Китай насърчава ядрената енергетика

автор:Дума

visibility 285

/ брой: 78

Марионетка на задкулисието

автор:Александър Симов

visibility 388

/ брой: 78

Новите реалности

visibility 291

/ брой: 78

За БСП честно и откровено

visibility 403

/ брой: 78

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ