26 Април 2024петък10:55 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Безсилие

/ брой: 223

автор:Мая Йовановска

visibility 374

В един телевизор министърът на транспорта Росен Желязков кърши пръсти, че пътниците били прави, дето са недоволни от закъсненията на влаковете. И той, министър вече повече от година, който обяви за приоритет в работата си подобряването на жп превозите, се извинявал на пътниците. Известява ги обаче, че закъсненията щели да продължат до средата на следващата година. Щото дотогава, според него, щели да продължат неотложните ремонти и евентуалното наемане на подвижен състав, с който да се осигури графикът на пътническите превози. Вместо да подаде оставка за това, че не е свършил обещаното, се извинява. И каканиже, че той самият не бил виновен за нищо. Наглост!

Причините били няколко за тая кофти ситуация - най-вече недостиг на локомотиви и вагони и лошата организация. Вече обаче били взети мерки за ремонти и за наемане и доставка на нов подвижен състав. Шест месеца БДЖ не сколасало да организира обществени поръчки за това. Като се намесил той обаче, всичко станало бързо. Ами защо не се намеси по-рано, а? Съвсем друг въпрос е дали и до средата на 2020 г. това ще се случи. Вторият проблем бил съпротива. Съпротива срещу промяната. Желязков, ама то реформи има ли? Май нямате никаква идея. Пък и тия, дето се съпротивляват, са вашите хора, дето години наред определят финансовата и ремонтната политика.

Сега щял да бъде закрит холдингът. Знаете ли  въобще какво да правите? Смешен е начинът за "обновяване" на БДЖ, за който говори Желязков. Видяхме, че връщането на дълговете не подобри състоянието и работата на железниците. Значи проблемът е в управлението. Сиреч - у вас. Очевидно е, че властта не знае каква структура да направи. Това, което правите и говорите, издава най-малкото безсилие и обърканост. Политиката ви е калпава.

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 610

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 633

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 665

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 610

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 627

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 685

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 653

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 551

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 750

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 670

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 695

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ