26 Юни 2024сряда21:32 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Новото поколение купува по-малко алкохол и цигари

/ брой: 166

автор:Дума

visibility 115

Потребителите от поколение Z (родените след 1996 г.) значително по-рядко купуват тютюневи изделия и алкохол, сочат резултатите от ново проучване на Skrepka, цитирано от ТАСС. Това разкрива ясна тенденция към здравословен начин на живот. Младите все повече отдават предпочитания към плодовете и зеленчуците - 29%, а на месото - 27 на сто, за разлика от по-възрастните хора.

"Спиртните напитки и цигарите са 1,6 пъти по-малко вероятно да бъдат открити сред покупките на поколението Z. Като цяло интересът към алкохола забележимо е намалял сред всички потребители след периода на самоизолация заради коронавируса. Потребителите са се ориентирали към консумация на леки алкохолни напитки като бира и сайдер", се посочва в изследването.

Поколението Z и по-късните "милениуми" имат собствени характеристики по отношение на моделите на потребление. Хората под 30-годишна възраст са по-икономични и обръщат повече внимание на екологичността на продуктите. Това са общи тенденции, присъщи на световния пазар: най-младите предпочитат здравословен начин на живот, отговорно потребление и имат екологично мислене. Това пряко влияе върху избора на марки и продукти, които купуват, коментират още от изследователския екип.

Джулиан Асанж излиза на свобода

автор:Дума

visibility 550

/ брой: 119

Еманюел Макрон плаши с гражданска война

автор:Дума

visibility 498

/ брой: 119

Мицкоски иска промяна на преговорната рамка

автор:Дума

visibility 522

/ брой: 119

Накратко

автор:Дума

visibility 409

/ брой: 119

Колко да е ново?

автор:Ина Михайлова

visibility 1238

/ брой: 119

Учи здраво, за да печелиш добре

автор:Аида Паникян

visibility 498

/ брой: 119

Мъченикът на свободата

автор:Александър Симов

visibility 496

/ брой: 119

Колкото повече, толкова повече...

автор:Юлия Кулинска

visibility 578

/ брой: 119

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ