17 Юли 2025четвъртък23:59 ч.

Най-ценните брандове в света струват над $ 2 трлн.

/ брой: 201

автор:Дума

visibility 235

За поредна година високо технологичните компании окупират първите позиции в класацията на агенция Interbrand, която подрежда 100-те най-ценни брандове в световен мащаб. Начело отново е "Епъл" с оценка от над 234 милиарда долара (9%), следвана от "Гугъл" с над 167 млрд. долара (8%), "Амазон" със 125 млрд. долара (24%) и "Майкрософт" с близо 109 млрд. долара (17%). "Кока Кола" затваря топ 5 с оценка от над 63 млрд. долара (-4%). "Кока Кола и "Макройсофт" обаче са единствените, които са запазили място в първите десет ценни бранда за последните 20 години. Общата стойност на всичките 100 най-популярни бранда в света е оценена на 2.13 трилиона долара, което е увеличение с 5.7 на сто спрямо 2018 година. В методологията си за оценка Interbrand гледа финансовите резултати на маркови продукти или услуги, ролята на марката при решението за покупка, конкурентната сила на бранда и способността му да създава лоялност, което е предпоставка за устойчиво търсене и печалба в бъдеще. От автомобилните марки най-напред в класацията е "Тойота", която заема седма позиция с оценка от над 56 млрд. долара (5%), а веднага след нея е "Мерцедес" с близо 51 млрд. долара (5%). Топ 10 на най-скъпите марки се затваря от "Макдоналдс" с 45.3 млрд. долара и "Дисни" с 44.3 млрд. долара. При облеклата най-предна позиция заема "Найк" (16 място), следвана веднага от "Луис Вютон" (17). Те са оценени на над 32 млрд. долара. Топ 100 се затваря от "Прада" оценена на 4.7 млрд. долара.

Средствата по ПВУ за саниране са спасени

автор:Дума

visibility 746

/ брой: 130

Словакия пак блокира санкции срещу Русия

автор:Дума

visibility 812

/ брой: 130

Джорджеску остава под съдебен контрол

автор:Дума

visibility 740

/ брой: 130

Париж отменя два официални празника

автор:Дума

visibility 801

/ брой: 130

Пекин стопля отношенията с Брюксел

автор:Дума

visibility 716

/ брой: 130

Възможности

автор:Александър Симов

visibility 780

/ брой: 130

Ах, леглото

автор:Аида Паникян

visibility 781

/ брой: 130

Пълен батак при хранилището за ядрени отпадъци

visibility 753

/ брой: 130

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ