20 Ноември 2025четвъртък02:59 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Най-ценните брандове в света струват над $ 2 трлн.

/ брой: 201

автор:Дума

visibility 263

За поредна година високо технологичните компании окупират първите позиции в класацията на агенция Interbrand, която подрежда 100-те най-ценни брандове в световен мащаб. Начело отново е "Епъл" с оценка от над 234 милиарда долара (9%), следвана от "Гугъл" с над 167 млрд. долара (8%), "Амазон" със 125 млрд. долара (24%) и "Майкрософт" с близо 109 млрд. долара (17%). "Кока Кола" затваря топ 5 с оценка от над 63 млрд. долара (-4%). "Кока Кола и "Макройсофт" обаче са единствените, които са запазили място в първите десет ценни бранда за последните 20 години. Общата стойност на всичките 100 най-популярни бранда в света е оценена на 2.13 трилиона долара, което е увеличение с 5.7 на сто спрямо 2018 година. В методологията си за оценка Interbrand гледа финансовите резултати на маркови продукти или услуги, ролята на марката при решението за покупка, конкурентната сила на бранда и способността му да създава лоялност, което е предпоставка за устойчиво търсене и печалба в бъдеще. От автомобилните марки най-напред в класацията е "Тойота", която заема седма позиция с оценка от над 56 млрд. долара (5%), а веднага след нея е "Мерцедес" с близо 51 млрд. долара (5%). Топ 10 на най-скъпите марки се затваря от "Макдоналдс" с 45.3 млрд. долара и "Дисни" с 44.3 млрд. долара. При облеклата най-предна позиция заема "Найк" (16 място), следвана веднага от "Луис Вютон" (17). Те са оценени на над 32 млрд. долара. Топ 100 се затваря от "Прада" оценена на 4.7 млрд. долара.

Зимната ваканция у нас поскъпва с до 10 на сто

автор:Дума

visibility 2849

/ брой: 217

Пускат единен електронен билет в транспорта

автор:Дума

visibility 1881

/ брой: 217

Държавата печели от енергетика и военна промишленост

автор:Дума

visibility 2363

/ брой: 217

Взехме нов заем за 300 млн. лв.

автор:Дума

visibility 2315

/ брой: 217

СС на ООН прие резолюция за Газа

автор:Дума

visibility 2363

/ брой: 217

Проверки за глоби в Босна и Херцеговина

автор:Дума

visibility 2077

/ брой: 217

Мадуро е готов да се срещне с Тръмп

автор:Дума

visibility 2634

/ брой: 217

Армейски колапс грози Украйна

автор:Дума

visibility 2249

/ брой: 217

Сезон на добавките

автор:Аида Ованес

visibility 2557

/ брой: 217

Бойкот на заведенията

автор:Иван Бакалов

visibility 2405

/ брой: 217

Викане срещу празна обществена сграда

visibility 2132

/ брой: 217

Имаш ли спестени пари да ми услужиш?

автор:Аида Ованес

visibility 2354

/ брой: 217

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ