01 Декември 2025понеделник13:28 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Най-ценните брандове в света струват над $ 2 трлн.

/ брой: 201

автор:Дума

visibility 270

За поредна година високо технологичните компании окупират първите позиции в класацията на агенция Interbrand, която подрежда 100-те най-ценни брандове в световен мащаб. Начело отново е "Епъл" с оценка от над 234 милиарда долара (9%), следвана от "Гугъл" с над 167 млрд. долара (8%), "Амазон" със 125 млрд. долара (24%) и "Майкрософт" с близо 109 млрд. долара (17%). "Кока Кола" затваря топ 5 с оценка от над 63 млрд. долара (-4%). "Кока Кола и "Макройсофт" обаче са единствените, които са запазили място в първите десет ценни бранда за последните 20 години. Общата стойност на всичките 100 най-популярни бранда в света е оценена на 2.13 трилиона долара, което е увеличение с 5.7 на сто спрямо 2018 година. В методологията си за оценка Interbrand гледа финансовите резултати на маркови продукти или услуги, ролята на марката при решението за покупка, конкурентната сила на бранда и способността му да създава лоялност, което е предпоставка за устойчиво търсене и печалба в бъдеще. От автомобилните марки най-напред в класацията е "Тойота", която заема седма позиция с оценка от над 56 млрд. долара (5%), а веднага след нея е "Мерцедес" с близо 51 млрд. долара (5%). Топ 10 на най-скъпите марки се затваря от "Макдоналдс" с 45.3 млрд. долара и "Дисни" с 44.3 млрд. долара. При облеклата най-предна позиция заема "Найк" (16 място), следвана веднага от "Луис Вютон" (17). Те са оценени на над 32 млрд. долара. Топ 100 се затваря от "Прада" оценена на 4.7 млрд. долара.

Властта призова КЕВР да не вдига цената на водата

автор:Дума

visibility 166

/ брой: 225

Банкоматите спират да работят за 4 часа на Нова година

автор:Дума

visibility 171

/ брой: 225

Печалбата на банките стигна 3,1 млрд. лв.

автор:Дума

visibility 172

/ брой: 225

Жилищата в България - студени, пренаселени и все по-недостъпни

автор:Дума

visibility 175

/ брой: 225

ЕС призова Скопие да зачете българите

автор:Дума

visibility 150

/ брой: 225

Унгария ще помага на Сърбия в енергетиката

автор:Дума

visibility 155

/ брой: 225

Грузински опозиционер арестуван за палеж

автор:Дума

visibility 160

/ брой: 225

Накратко

автор:Дума

visibility 140

/ брой: 225

Диалектика

автор:Таня Джаджева

visibility 140

/ брой: 225

Почти интимно...

автор:Юрий Борисов

visibility 147

/ брой: 225

Изхвърлят Левски!

visibility 149

/ брой: 225

Ярката следа на проф. Любен Корнезов

автор:Дума

visibility 157

/ брой: 225

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ