20 Октомври 2024неделя18:18 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Марк Уебър карал със счупено рамо в 4 старта

/ брой: 283

автор:Дума

visibility 155

Пилотът на "Ред бул" Марк Уебър е карал със счупено рамо в последните 4и състезания за сезона във Формула 1, без да казва за това на тима си. Австралиецът се е контузил при планинско колоездене в страната си през октомври.
Уебър, който все още има пирон в крака след подобен инцидент в Тасмания през ноември 2008 г., разкри травмата си при представянето на своята книга "Up Front - 2010, a season to remember", издадена в Австралия.
"Карах с много добър мой приятел за първи път след падането в Тасмания. Изведнъж той се блъсна точно пред мен, нямаше къде да отида и при удара прескочих кормилото. Получих т.нар. скиорско счупване на дясното рамо", разказва Уебър в книгата си. Инцидентът станал в уикенда преди Гран при на Япония. По това време пилотът на "Ред бул" беше лидер в шампионата с 11 т. аванс пред Фернандо Алонсо, но накрая загуби битката за титлата в последното състезание от своя съотборник Себастиан Фетел и от испанеца Фернандо Алонсо.
"Сузука" е брутална писта, а за мой късмет ми помогнаха японското време с още един почивен ден в събота (когато квалификациите бяха отложени за неделя заради проливен дъжд), както и инжекцията преди състезанието. В края на уикенда всичко беше наред", обяснява Уебър, който завърши втори в Япония зад Фетел. В следващото състезание в Корея седмица по-късно той допусна грешка на мокрото трасе, завъртя се и след удар в стената отпадна. Уебър не е информирал своя шеф Кристиан Хорнер за фрактурата. Британецът определи решението на своя пилот като разочароващо.
Само личният терапевт на Уебър Роджър Клиъри и докторът на ФИА Гари Хартстейн са били наясно с неговото състояние. "Марк нямаше проблем с това. Той знаеше, че може да се състезава и просто се нуждаеше от някакви обезболяващи. Нямаше никакви притеснения дали ще може да се състезава", обясни Хартстейн пред "Ройтерс".

Чуждите инвестиции се сринаха със 77% за година

автор:Дума

visibility 2052

/ брой: 199

Завършването на първия лот от "Хемус" се отлага

автор:Дума

visibility 2077

/ брой: 199

61% от питейната вода у нас се губи

автор:Дума

visibility 2756

/ брой: 198

Планът на Зеленски удари на камък в НАТО

автор:Дума

visibility 2114

/ брой: 199

Атина против двустранните мигрантски споразумения

автор:Дума

visibility 2063

/ брой: 199

София и Скопие ще строят Коридор №8

автор:Дума

visibility 2349

/ брой: 199

Аржентина и България заедно на Антарктида

автор:Таня Глухчева

visibility 2294

/ брой: 199

Безсрамие!

автор:Мая Йовановска

visibility 2829

/ брой: 199

Мутра „спасител“

автор:Юри Михалков

visibility 2505

/ брой: 199

100 решения за България

автор:Дума

visibility 2159

/ брой: 199

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ