05 Май 2024неделя02:06 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Марк Уебър карал със счупено рамо в 4 старта

/ брой: 283

автор:Дума

visibility 48

Пилотът на "Ред бул" Марк Уебър е карал със счупено рамо в последните 4и състезания за сезона във Формула 1, без да казва за това на тима си. Австралиецът се е контузил при планинско колоездене в страната си през октомври.
Уебър, който все още има пирон в крака след подобен инцидент в Тасмания през ноември 2008 г., разкри травмата си при представянето на своята книга "Up Front - 2010, a season to remember", издадена в Австралия.
"Карах с много добър мой приятел за първи път след падането в Тасмания. Изведнъж той се блъсна точно пред мен, нямаше къде да отида и при удара прескочих кормилото. Получих т.нар. скиорско счупване на дясното рамо", разказва Уебър в книгата си. Инцидентът станал в уикенда преди Гран при на Япония. По това време пилотът на "Ред бул" беше лидер в шампионата с 11 т. аванс пред Фернандо Алонсо, но накрая загуби битката за титлата в последното състезание от своя съотборник Себастиан Фетел и от испанеца Фернандо Алонсо.
"Сузука" е брутална писта, а за мой късмет ми помогнаха японското време с още един почивен ден в събота (когато квалификациите бяха отложени за неделя заради проливен дъжд), както и инжекцията преди състезанието. В края на уикенда всичко беше наред", обяснява Уебър, който завърши втори в Япония зад Фетел. В следващото състезание в Корея седмица по-късно той допусна грешка на мокрото трасе, завъртя се и след удар в стената отпадна. Уебър не е информирал своя шеф Кристиан Хорнер за фрактурата. Британецът определи решението на своя пилот като разочароващо.
Само личният терапевт на Уебър Роджър Клиъри и докторът на ФИА Гари Хартстейн са били наясно с неговото състояние. "Марк нямаше проблем с това. Той знаеше, че може да се състезава и просто се нуждаеше от някакви обезболяващи. Нямаше никакви притеснения дали ще може да се състезава", обясни Хартстейн пред "Ройтерс".

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1427

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1394

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 1255

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1448

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1668

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1391

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1375

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1604

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1403

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1538

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ