25 Септември 2020петък06:52 ч.

Комбито Peugeot 308 SW настигна по багажник Skoda Octavia Combi

/ брой: 8

автор:Дума

visibility 2743

Компанията Peugeot представи най-новото си комби 308 SW. Моделът е развит върху удължен вариант на френската модулна платформа с предно задвижване EMP2, което е позволило багажникът да получи полезен товарен обем от цели 610 литра. Товаропътнически вариант на новото Peugeot 308 SW ще бъде показан на автосалона в Женева през март и ще влезе в шоу-румовете на представителите на марката в Европа към края на пролетта. Сред най-сериозните опции на колата е огромният стъклен панорамен покрив.
Във вечния спор на автомобилите тип комби, чий багажник е най-голям яко навлезе и новото Peugeot 308 SW, тоест Station Wagon, багажникът му сега е цели 610 литра до долното ниво на стъклата! Рекордът в класа – 624 литра, обаче, принадлежи на последната Honda Civic Tourer.
Но и “трюмът“ за товарене на френската кола никак не е за подценяване, въпреки че съвсем малко не му достигна да оглави класацията. Формата на багажника на френската кола е подчертано правилна, налице са органайзер на багажа и странични „джобове“ за дребни предмети, гърбът на задната седалка се сваля напред с възможност за 60:40 пропорция и дава равна площадка за товарене. Предвиден е люк за превоз на дълги предмети, като ски, без да се сваля гърбът на седалката, а височината на товарене е минимална, което си е направо мечтата на виладжията и скиора. 
Новото комби Peugeot 308 SW вече се прави в завода на марката в Сошо, Франция, а силовите агрегати се доставят от предприятията й в Тремери и Дуврен.
Новото комби Peugeot 308, както и едноименният хечбек, дебютирал миналата година през септември във Франкфурт, ползват една и съща платформа – модулната EMP2, която е позволила да се намали масата на колата в сравнение с предишния модел със 140 кг. Комбито, обаче е с по-дълго междуосие и дължина спрямо хечбека, което позволява повечко място за пътниците отзад, както и подсигурява по-големия багажен обем.
Въпреки че най-важното качество на автомобил тип комби е функционалността му, не може да се отрече, че новото  Peugeot 308 SW второ поколение е и просто красиво! Във външността му не може да се открие привичната за предишните модели френска чудатост, погледът се приковава в стилните детайли и динамичната линия на остъкляването, прехвърлящо тази характеристика и на целия силует на колата.
Моторната гама напълно съответства на нормите на екостандарта Евро-6, а най-икономичният дизел BlueHDi изхвърля в атмосферата едва 85 г CO2 на километър път. Логично е да се предположи, че Peugeot 308 SW ще има бензиновите мотори 1.2 VTi (82 к.с.) и 1.6 THP (125 или 155 к.с.) и турбодизели - 1.6 HDi (92 к.с.) и 1.6 e-HDi (115 к.с.).

Ден 78: Яйца и домати за централата на ДПС

автор:Дума

visibility 56

МВР обяви пред депутатите, че протестиращите си търсели боя

автор:Дума

visibility 151

България отново се забърка в международен скандал

автор:Дума

visibility 148

/ брой: 182

Борисов призна, че експертен кабинет му е най-изгоден

автор:Дума

visibility 119

/ брой: 182

Добрич и Шумен на косъм от водна криза

автор:Дума

visibility 149

/ брой: 182

Бобокови: КРИБ е "на повикване" от властта

автор:Дума

visibility 107

/ брой: 182

30% от заетите в туризма са загубили работа

автор:Дума

visibility 104

/ брой: 182

Срокът за обжалване на административен акт става 14 дни

автор:Дума

visibility 96

/ брой: 182

Хайки в Германия срещу злоупотребите в кланиците

автор:Дума

visibility 96

/ брой: 182

Разнобой в ЕС за мигрантите и екологията

автор:Дума

visibility 102

/ брой: 182

Брюксел не признава Лукашенко за президент

автор:Дума

visibility 99

/ брой: 182

Байдън-син замесен в съмнителни сделки

автор:Дума

visibility 95

/ брой: 182

РЕЗОЛЮЦИЯ НА ПЕТДЕСЕТИЯ КОНГРЕС НА БСП

автор:Дума

visibility 136

/ брой: 182

Датата

автор:Дума

visibility 89

/ брой: 182

ORF: Борисов използва коронакризата за натиск

автор:Дума

visibility 325

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ