25 Март 2025вторник17:19 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Гуцанов към министър Алексиев: От 7 години говорите за жп отсечката “Видин-Медковец“, а още не е готова. България губи милиарди

автор:Дума

visibility 1217

“През 2015 г. Вие, като заместник генерален директор на НКЖИ, говорите за отсечката “Видин-Медковец“, че тя е готова за кандидатстване по MCE. Това е вече преди повече от 7 години. То е във Вашата компетенция. През по-голямата част от последните две години Вие сте министър. Какво е направено по този въпрос?” Това попита народният представител от “БСП за България” Борислав Гуцанов служебния министър на транспорта Христо Алексиев по време на блиц контрол в ресорната парламентарна комисия. 

“Автомобилният коридор IV и този железопътен коридор са ключови за страната ни. Тук могат да влязат милиарди в държавата, а ние не го правим. Не може 10 години да не се случва”, уточни той.

Гуцанов обясни, че железопътната отсечка е част от основното трасе по коридор Ориент - Източно Средиземноморие, тя е най-краткият път през държава членка на ЕС и би следвало да е много натоварена и българската държава да печели изключително много от това трасе.

“Какъв е напредъкът в модернизацията на линиите по това трасе Видин-Мездра-София-Благоевград-Кулата, какви са основните параметри и дали заради лошите параметри този основен европейски коридор не се използва от превозвачите и по тази причина предпочитат да преминават през Сърбия и Северна Македония към гръцките пристанища?”, попита още социалистът.

Втора среща в Рияд за мир в Украйна

автор:Дума

visibility 848

/ брой: 55

Шпионски скандал с българка в Австрия

автор:Дума

visibility 884

/ брой: 55

15 млн. турци подкрепиха арестувания Имамоглу

автор:Дума

visibility 758

/ брой: 55

Накратко

автор:Дума

visibility 905

/ брой: 55

Глупост

автор:Владимир Николов

visibility 844

/ брой: 55

Ченгета с литературни души

автор:Александър Симов

visibility 862

/ брой: 55

Българската интелигенция предаде народа си

автор:Николай Шопов

visibility 900

/ брой: 55

Схемите и игричките на Топлофикация

visibility 803

/ брой: 55

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ