28 Ноември 2025петък20:09 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Д. Русинова, EЦТП: На практика липсва контрол през нощта върху обществения превоз на пътници и товари

автор:Дума

visibility 4590

Според Диана Русинова от Европейския център за транспортни политики в България липсва контрол на пътя през нощта при извършване на обществените превози на пътници товари, което много често води до инциденти на пътя. Според  Русинова причината е, че Автомобилната администрация не разполага с достатъчно служители, които да поемат и контрола на превозите през нощта, информира БНР.

Тя коментира още, че спирането в крайпътни отбивки, трябва да се случва, само ако трябва да бъде отстранена повреда по колата и автомобилът трябва да бъде сигнализиран с триъгълник, а пътниците  да бъдат със светлоотразителни жилетки. 

"През нощта, на практика, общественият превоз на пътници и товари няма никакъв контрол върху него, тъй като Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" няма служители, които да работят през нощта. Много често заради това се получава така, че се случват пътни инциденти именно с обществения превоз на пътници и товари през нощта. В случая инцидентът е тежък, защото пътят е изключително натоварен и тежък, с изключително интензивен трафик, на който водачите редовно нарушават правилата за движение. Вие ги наричате "крайпътни отбивки", аз ще кажа, че става дума за площадки за аварийно спиране, в които не се спира и да ги използвате като тоалетна, а се спира, единствено когато има някаква авария и съответно автомобилът се обозначава с триъгълник, а хората си слагат светлоотразителни жилетки.

От Европейския център за транспортни политики вече са посетили мястото на инцидента, случил се тази нощ с румънския автобус на главния път Русе- В. Търново, каза още Диана Русинова 

Обсъждат три варианта на тунел под Петрохан

автор:Дума

visibility 486

/ брой: 224

Подменят 40 км водопроводи в София

автор:Дума

visibility 419

/ брой: 224

Европрокуратурата разследва Загреб и Рим

автор:Дума

visibility 439

/ брой: 224

Пенкова иска от ЕК още права за регионите

автор:Дума

visibility 503

/ брой: 224

Полша и Балтика се страхуват от Русия

автор:Дума

visibility 492

/ брой: 224

Тръмп посъветва Япония да не провокира Китай

автор:Дума

visibility 451

/ брой: 224

Тъжен извод

автор:Александър Симов

visibility 437

/ брой: 224

За мъжете в униформа

visibility 410

/ брой: 224

Когато имаше масов спорт - приоритет на държавата

visibility 483

/ брой: 224

Спрете да лъжете! Путин не ни е враг

visibility 527

/ брой: 224

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ