24 Април 2024сряда01:22 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Акциите на "Боинг" се сринаха след нови проблеми със 737

/ брой: 203

автор:Дума

visibility 398

Регулаторите на авиоиндустрията в САЩ критикуваха "Боинг", след като стана ясно, че компанията е укрила сигнали, че нова система на самолетите 737 МАX дава грешки, пише АФП. Това доведе до спад на акциите на авиогиганта, който се бори с кризата, предизвикана от спирането от употреба на стотици 737 МАX след две фатални катастрофи с над 340 жертви.

 Федералната служба за авиацията нарече поведението на "Боинг" "разочароващо", което търговците на борсите приеха като сигнал за нови проблеми. Спадът на стойността на дяловете на компанията беше с 4,2%, а инвестиционните банки UBS и Креди суис понижиха рейтинга на "Боинг".

 Новите проблеми дойдоха, след като в хода на разследването на начина, по който "Боинг" е въвел в употреба 737 МАX се разбра, че старшият пилот на компанията Марк Форкнър е предупредил свои колеги за необичайно поведение на автоматизираната система за корекция на ъгъла на атака (MCAS) по време на симулации на полети. Подозренията са, че точно агресивна намеса на MCAS е довела до двете катастрофи на пътнически самолети. Системата MCAS е нова за 737 МАX, но както регулаторите, така и пилотите, управляващи този модел, били уверени от "Боинг", че неговите системи не се отличават от тези на използвания от години 737.

Великденската трапеза поскъпва

автор:Дума

visibility 408

/ брой: 77

Рязкото застудяване удари реколтата от череши

автор:Дума

visibility 447

/ брой: 77

Когато ни свърши руския петрол, бензинът поскъпва

автор:Дума

visibility 421

/ брой: 77

България в еврозоната - по-реалистично е през 2026 г.

автор:Дума

visibility 374

/ брой: 77

Извращения

автор:Александър Симов

visibility 441

/ брой: 77

Диверсификация

автор:Мая Йовановска

visibility 411

/ брой: 77

За 10-те постижения след Десети

visibility 398

/ брой: 77

НА ВТОРО ЧЕТЕНЕ И ГЛЕДАНЕ

автор:Лозан Такев

visibility 428

/ брой: 77

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ