20 Ноември 2025четвъртък10:04 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Защо 2022 се очаква да бъде успешна за iGaming индустрията?

автор:Дума

visibility 2262

Сигурно сте чували за iGaming секторът, който понякога се бърка с добре известния и популярен геймърски такъв. Разликата е доста специфична. Едно от обясненията е, че при вторият сектор обикновено играчът заплаща по-сериозна сума еднократно, за да играе. Докато при iGaming секторът може да се играе с минимални средства, като остава възможността за печалба. Къде можем да открием такива игри? Едно такова място е казиното на Bwin, където се радваме на доста сериозно портфолио от някои класически заглавия, както и доста наложени предложения.

Очевидно е, че годината завърши изключително добре за този сектор, като имаше някои основни елементи, които помогнаха. Разбира се, можем да открием, че през последните 2 години винаги имаше някои причини да открием засилване на онлайн сектора за забавление, но ако вярваме на основните тенденции, интересът на потребителите към казино игрите започва да расте от 2012 г. до този момент. Какви са прогнозите за следващата година? Достатъчно е да обърнем внимание на някои от основните елементи, които помогнаха за развитието на сектора.

На първо място ще открием, че дигиталните технологии наистина се наложиха във всекидневието. През последната година се срещнаха някои трудности, например ще открием, че големите студиа имаха затруднение с пускането на нови заглавия - обикновено темпото беше по няколко заглавия от студио - предимно ротативки, в рамките на месеца. Малките компании нямаха никакви проблеми, но наложените брандове малко или много забавяха своите проекти, като за някои от тях се посочи дори работата от дома.

От друга страна ще открием, че към края на годината, някои от обещаните заглавия просто ще се подготвят за позициорани за следващата година, когато ще бъдат повече от перфектни. Например ще открием, че някои компании работят върху филмови заглавия, следователно шансовете да видим някои оригинални предложения, но както се досещаме, понякога основните проблеми идват с лиценза. От друга страна, докато големите студиа наистина срещат проблеми, по-малките нямат никакви проблеми да се възползват от някои от основните предложения в тази посока. Освен това няма как да не избягаме от факта, че разполагаме с някои доста добри и интересни предложения.

Макар и цялата година все пак да показа някои от интересните игри, нека не забравяме, че самите потребители поискаха и нещо други - игри, в които да инвестират и по-специални умения, техните индивидуални. Разбира се вижте тук и за някои от другите основните линии на конкуренция.

Можем да бъдем категорични, че тази година отново ще бъде успешна, но след като знаем, че аудиторията поиска определени игри, най-вероятно ще ги получи през следващата. Не сме лишени от разнообразие, някои от най-добрите ротативки се появиха именно в тази календарна година, но не трябва да забравяме, че през следващата ще има сериозно количество разнообразни ротативки, както и някои подобрения на виртуалните маси.

Фокусът върху виртуалните маси също не може да бъде пропуснат, особено след като открием, че дори и на този етап, някои студиа се опитват да подобрят основни заглавия, за да може да се гарантира по-висок шанс в полза на клиентите. Друга сериозна експанзия, може да се забележи в секцията на живото казино. През последната година именно играта с истинско крупие беше особено активна, точно по тази причина там също имаше иновации. Реално този сектор е много далече от изчерпване, а благодарение на развитието на онлайн казината, очакваме да видим и още по-смели експерименти, като знаем, че се работи с изкуствен интелект, както и с виртуално пространство, за да може да се предостави още по-реално усещане.

Зимната ваканция у нас поскъпва с до 10 на сто

автор:Дума

visibility 2849

/ брой: 217

Пускат единен електронен билет в транспорта

автор:Дума

visibility 1881

/ брой: 217

Държавата печели от енергетика и военна промишленост

автор:Дума

visibility 2363

/ брой: 217

Взехме нов заем за 300 млн. лв.

автор:Дума

visibility 2315

/ брой: 217

СС на ООН прие резолюция за Газа

автор:Дума

visibility 2363

/ брой: 217

Проверки за глоби в Босна и Херцеговина

автор:Дума

visibility 2077

/ брой: 217

Мадуро е готов да се срещне с Тръмп

автор:Дума

visibility 2634

/ брой: 217

Армейски колапс грози Украйна

автор:Дума

visibility 2249

/ брой: 217

Сезон на добавките

автор:Аида Ованес

visibility 2557

/ брой: 217

Бойкот на заведенията

автор:Иван Бакалов

visibility 2405

/ брой: 217

Викане срещу празна обществена сграда

visibility 2132

/ брой: 217

Имаш ли спестени пари да ми услужиш?

автор:Аида Ованес

visibility 2354

/ брой: 217

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ