17 Септември 2025сряда03:35 ч.

Петолиния

Юбилейна компилация на "Араши" е най-продаваният албум за 2019 г.

/ брой: 59

автор:Дума

visibility 2383

Международната федерация на звукозаписната индустрия (IFPI) оповести своята трета световна годишна класация "Най-добър албум за 2019". Призът отива при японската група "Араши" за тяхната успешна компилация "5x20 All the BEST!! 1999-2019", с която бандата отбеляза своята 20-годишнина на сцената, научи ДУМА от Надежда Попова.

Групата "Араши" (Сатоши Оно, Шо Сакурай, Масаки Айба, Казунари Ниномия и Джун Мацумото) е сформирана през 1999 г. и успява да издаде своя пръв сингъл "A-RA-SHI" още през ноември същата година, съобщават от БАМП, национална група на IFPI за България. През двете десетилетия на успешна екипна работа музикантите имат поредица от албуми, които се продават в милиони копия. През юни 2019 г. групата издаде юбилейна компилация за отбелязване на 20-ата годишнина от създаването си - "5x20 All the BEST!! 1999-2019" и започна концертно турне в Япония. Петорката с иконичен статус на азиатския пазар обяви, че през 2021 г. ще преустанови артистичната си дейност. 

"Lover" на Тейлър Суифт зае второ място в тази световна класация на индустрията. Албумът бе издаден през август 2019-а и бързо стана номер 1 в Австралия, Канада, Мексико, Холандия, Нова Зеландия, Испания, Обединеното кралство и САЩ. Той достигна продажби в еквивалент на три милиона копия по цял свят само през първата седмица от пускането му на пазара. 

Престижното трето място в чарта е за "Map of the Soul: Persona" на бой бандата "BTS". Това е не само най-добре продаваният албум за всички времена в Южна Корея, но оглави музикалните чартове в Австралия, Канада, Нова Зеландия, Обединеното кралство и САЩ, превръщайки за първи път корейски звукозапис в лидер на ключови класации в тези страни.

Класацията на IFPI "Най-добър албум за 2019" е третата поред от световните годишни класации на музикалната индустрия, след обявяването на Тейлър Суифт за най-добър изпълнител на 2019 г. и на песента "Bad Guy" на Били Айлиш за най-продаван дигитален сингъл за 2019-а. 

Българинът прави неразумни инвестиции преди еврото

автор:Дума

visibility 672

/ брой: 172

БДЖ с намаления за ученици и студенти

автор:Дума

visibility 600

/ брой: 172

Годишната инфлация се задържа на 5,3 на сто

автор:Дума

visibility 549

/ брой: 172

Банкнотите в обращение у нас намаляват с 9%

автор:Дума

visibility 553

/ брой: 172

Отново бум на нелегални мигранти

автор:Дума

visibility 595

/ брой: 172

Работещи и пенсионери в Гърция с повече пари

автор:Дума

visibility 632

/ брой: 172

Тръмп шокиран от "меките" санкции

автор:Дума

visibility 588

/ брой: 172

Накратко

автор:Дума

visibility 574

/ брой: 172

Военни комикси

автор:Александър Симов

visibility 606

/ брой: 172

Парите на инвалидите

visibility 619

/ брой: 172

Къде е реалното производство?

автор:Гарабед Минасян

visibility 642

/ брой: 172

Ще събарят ли старите панелки за нови жилища?

visibility 645

/ брой: 172

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ