11 Ноември 2024понеделник23:54 ч.

ВРЕМЕТО:

Агенция „Пътна инфраструктура“ апелира шофьорите, на които им предстои пътуване в следващите дни, да тръгват на път с автомобили, подготвени за зимни условия. Прогнозите на метеоролозите са за влошаване на времето, понижение на температурите и снеговалеж. За 12 ноември е определен жълт предупредителен код за опасно време в Северозападна и Централна България в областите Видин, Монтана, Враца, Софийска област, София-град, Перник, Ловеч, Габрово, Велико Търново, Търговище, Сливен, Стара Загора и Пловдив. През нощта срещу вторник във високите планински части в Северозападна България дъждът ще премине в сняг. Прогнозите за Централна България са, че в Стара планина и Предбалкана ще се образува снежна покривка, която на места е възможно да достигне до 10 см. Необходимо е шофьорите да карат с повишено внимание и съобразена скорост, като спазват необходимата дистанция и да не предприемат резки маневри. Агенция „Пътна инфраструктура“ апелира шофьорите, на които им предстои пътуване в следващите дни, да тръгват на път с автомобили, подготвени за зимни условия. Прогнозите на метеоролозите са за влошаване на времето, понижение на температурите и снеговалеж. За 12 ноември е определен жълт предупредителен код за опасно време в Северозападна и Централна България в областите Видин, Монтана, Враца, Софийска област, София-град, Перник, Ловеч, Габрово, Велико Търново, Търговище, Сливен, Стара Загора и Пловдив. През нощта срещу вторник във високите планински части в Северозападна България дъждът ще премине в сняг. Прогнозите за Централна България са, че в Стара планина и Предбалкана ще се образува снежна покривка, която на места е възможно да достигне до 10 см. Необходимо е шофьорите да карат с повишено внимание и съобразена скорост, като спазват необходимата дистанция и да не предприемат резки маневри.

Всичко за новата Mazda 3

/ брой: 172

автор:Дума

visibility 3161

Представянето на третото поколение на популярния хечбек от Mazda премина едновременно в пет големи и важни града на планетата - Ню-Йорк, Мелбърн, Лондон, Истанбул и Санкт Петербург. Руският град влезе в петицата съвсем не случайно - първото поколение на Mazda 3 успя да завоюва невероятна популярност в голямата северна страна и беше на едно от първите места в списъка на желанията на всеки млад градски руснак. Красив, пъргав и компактен модел с достатъчно мощен мотор и приемлива за тогава цена - какво повече можеше да желае студент или начинаещ мениджър в Русия, където заплатите отдавна са космически в сравнение с нашите.
След това дойде второто поколение, а наскоро и дългоочакваното трето. Но това е съвършенно нова кола, за която могат да се очакват някои доработки, но те ще бъдат минимални, след като колата се очаква в шоурумовете на марката през септември тази година.
Японците не крият нищо, след като свалиха картите си на масата с петорната международна премиера. Основното оръжие в борбата с конкуренцията на новата Mazda 3 ще са технологичният комплекс SKYACTIV и дизайнът, подчинен на лозунга - "KODO - душа на движението!" (На японски Кодо означава сърцебиене, вълнение).
Към тях трябва да се добавят отлична управляемост и добра динамичност, новите системи за безопасност, за икономичност - i-stop - най-бързата в света система за пускане на двигателя след кратковременно спиране, i-ELOOP - последна дума на техниката система за рекуперация на енергията при спиране - двете части от комплексната система за безопасност i-ACTIVSENSE, позволяваща на водача да намали пагубните последствия от пътна катастрофа, ако не успее да я избегне.
Хората на Mazda не крият, че главен източник на печалбите им е именно третата серия, която в Европа е в пазарния сегмент С, заемащ 25 процента от автомобилния пазар на Стария континент, реализиращ три милиона нови коли годишно. Явно тук има за какво да се бори уважаващ себе си автопроизводител, но е нужно побутване на купувача, подготовкага му за новия модел, събуждане на "апетита" му. И японците са успели в това упражнение - новата машина вече се чака от клиентите, които разчитат да открият в нея запазените достойнства на предишните поколения, подправени с последния вик на техниката и модата в дизайна, запазвайки предишната цинова политика на марката. Дали последното ще се осъществи, или японците ще тръгнат по пътя на корейските марки, които вдигат постепенно цените на колите си, ще видим наесен.
Главният и безспорен коз на новата Mazda 3 е нейната външност. Ярките, мускулести линии на новия японски хечбек ще се харесат на потребителите, колата изглежда доста благородно и дори леко надменно, веднага "заявявайки" пазарните си намерения, хвърляйки предизвикателство към конкурентите с дизайна си.
Предполага се, че новата "тройка" ще се предлага с два бензинови двигателя - 1,5-литров и 2-литров, и един дизел 2.2-литра от серията SKYACTIV. Но двулитровият бензинов идва в два варианта на мощност - 120 и 165 к.с., докато дизелът ще осигурява на водача силата на 150 "кончета".
С моторите ще се предлагат и два вида предавателни кутии - шетстепенни механична и автоматична.
Определено заслужава адмирация и доработката на отделните детайли, т.нар. "финиш" на вида им. Тесните фарове превръщат колата в доста свиреп на вид "хищник" с пълен комплект съвременни джаджи - светещи кръгове, светодиоди и насочващи лупи. Линиите на капака и късите надвисвания подчертават спортния стил, подкрлепен и от 18-цоловите ляти джанти.  
Интериорът на новия модел е достатъчно строг и сдържан, като от общата му по японски изискана простота се откроява проекционният дисплей Active Driving Display - един от първите предлаган в пазарния сегмент C. Тапицерията може да бъде изпълнена от черна кожа с червени шевове, в съчетание на черна и светла почти до бяло кожа, като шевовете са бели, сиви или червени. Налице е и по-простата платнена тапицерия. По завършеността на детайлите колата определено се мери наравно с това при немските законодатели на модата в сегмента на колата в Европа.
Приболното табло не е толкова напредничаво както външния дизайн на колата, управлението на почти всички функции с кръглия селектор до лоста за предавките също не е нещо невиждано ново, а идея която се ползва на пазара от поне пет години.
Интересно е защо, след като Япония като държава се асоциира непрекъснато с използването на съвременни технологии, а някак срамежливо и бавно им позволява да навлизат в колите на производителите си?

Качеството на водата се влошава

автор:Дума

visibility 733

/ брой: 215

Русия обединява най-големите си петролни компании

автор:Дума

visibility 980

/ брой: 215

Рекорден интерес към търг на "Булгаргаз"

автор:Дума

visibility 807

/ брой: 215

Държавата иска повече права върху "ЛУКойл Нефтохим"

автор:Дума

visibility 1068

/ брой: 215

1500 са руските загуби на ден в Украйна

автор:Дума

visibility 1028

/ брой: 215

СИРИЗА се разцепи

автор:Дума

visibility 812

/ брой: 215

Арестуваха турски журналист за огласена новина

автор:Дума

visibility 892

/ брой: 215

Накратко

автор:Дума

visibility 995

/ брой: 215

Ако няма разум

автор:Ина Михайлова

visibility 1136

/ брой: 215

Задънена улица

автор:Таня Глухчева

visibility 602

/ брой: 215

Равносметката на 35-те години преход

автор:Искра Баева

visibility 722

/ брой: 215

Ще бръкне ли 51-вото НС в кутията на Пандора

visibility 636

/ брой: 215

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ