17 Юли 2025четвъртък05:38 ч.

Увеличават се незаписаните и напуснали училище деца

/ брой: 241

автор:Деси Велева

visibility 324

Спад в обхвата на деца в училищна възраст отбелязват от Министерството на образованието. От ведомството са изпратили писмо до регионалните инспекторати, в което предупреждават, че по-малко деца са върнати в училище и са задържани там от началото на тази учебна година. Намалението е вследствие на трудностите, пред които са изправени образователните институции в условията на извънредна епидемична обстановка и преустановено присъствено обучение. През втория срок на миналата учебна година коефициентът на обхванатите деца на 5, 6 и 7 години е достигнал най-високи стойности. Сега обаче се наблюдава увеличаване броя на незаписани и напуснали  ученици, както и на новоотпадналите.

В инструкциите си МОН насочва регионалните управления по образование да не спират дейността на екипите за обхват и да не допускат изолирането на ученици от образователния процес. За децата, застрашени от отпадане, експертите трябва да осигурят алтернативни начини за доставяне на учебни материали и получаване на обратна връзка чрез медиатори и социални работници. Трябва да се организира и допълнително обучение за рисковите деца. От МОН така и не дават конкретни съвети за работа в усложнената обстановка.

Тръмп плаши Русия с "тежки мита"

автор:Дума

visibility 385

/ брой: 129

Лавров се срещна със Си Дзинпин

автор:Дума

visibility 379

/ брой: 129

Разследват евродепутат, за когото Аушвиц е "фейк"

автор:Дума

visibility 399

/ брой: 129

Символ

автор:Александър Симов

visibility 389

/ брой: 129

Приключи ли терапията

автор:Евгени Гаврилов

visibility 382

/ брой: 129

Епични провали

visibility 394

/ брой: 129

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ