20 Април 2024събота01:24 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Трябва и акъл

/ брой: 62

автор:Боряна Костова

visibility 1801

Гордостта на премиера Борисов - бъдещата автомагистрала "Тракия", всъщност се оказа едно гигантско падение. И в технически, и в морален смисъл. Може Росен Плевнелиев да назначава колкото си иска независими комисии, които да дадат "правилните" оценки за качеството на строителството, обаче няма как да изкомандва природата. Дъжд ще вали, вятър ще вее и слънцето безмилостно ще пече. Независимо от щенията на министъра. И по калпаво направената магистрала скоро ще зейнат кратери и ще тръгнат на талази цунами от асфалт. Правителството ще има голям късмет, ако до започването на поредния кърпеж не се случат тежки пътни произшествия с множество човешки жертви.
Обикновено първо стават трагедиите, после властта се хваща за кирките. И се нижат с години ремонт след ремонт. За сметка на нервите и джоба на данъкоплатците естествено. Които няма къде да мърдат, плащат каквото им натресе правитеството и роптаят под нос. А който извиси глас да протестира, било човек, било гилдия, г-н Цветанов му намира цаката - спретва им тайно подслушване и ги изкарва по-страшни и от Пол Пот, или им праща баретите филмирано да ги проснат на земята и да им избият зъбите. После ги показва по телевизиите за назидание на други кандидат-непослушници. Така всякакво недоволство умира още в зародиш. И в държавата е мирно и тихо - като в гробище.
Това е любимата обстановка на г-н Борисов. А за да продължава той да се чувства комфортно, трябва да му се опази непокътнат пропагандният билборд. На него премиерът сочи с пръст към светлото бъдеще, където друго няма освен кръстосващи се магистрали. Лошата новина за България е, че и магистрали реално няма да има. Нищо, че тържествено ще се режат ленти и ще се изливат менчета с вода. Ще има само безкрайно дърдорене кой, как и колко много пречи на министър-председателя да направи това, за което всъщност му липсва капацитет. Вярно, има огромни претенции. Само с тях обаче не може да се управлява държава. Както се казваше в една реклама, трябва и акъл.

БСП огласява днес доклада за договора с ,,Боташ"

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

Еврото пак се отлага

автор:Дума

visibility 468

/ брой: 75

Руските активи - в полза на Украйна

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 75

Полицията разтури лагер на 450 мигранти в Париж

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 75

САЩ връщат петролните санкции за Венецуела

автор:Дума

visibility 328

/ брой: 75

Накратко

автор:Дума

visibility 266

/ брой: 75

Признат провал

автор:Евгени Гаврилов

visibility 348

/ брой: 75

Отново за енергийно бедните

visibility 321

/ брой: 75

Липса на отговорност

автор:Александър Урумов

visibility 325

/ брой: 75

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ