18 Юли 2024четвъртък00:47 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Стачки и експерименти

/ брой: 14

автор:Деси Велева

visibility 361

Деси ВЕЛЕВА


Явно ГЕРБ в София ще изпратят мандата със загиващ градски транспорт. Освен че едва се крепи през последните години финансово, той бе посечен и от КОВИД-19 и енергийната криза. В момента фиаско търпи и скъпата, дългоочаквана система за таксуване, а заложените иновации в нея съвсем сринаха доверието на столичани в управляващите. Поредната "секира" идва от служителите на транспорта, които отново плашат с протести. Това не е първото предупреждение на заетите в сферата, но досега недоволството им достигаше само до предупредителни изяви и бе потушавано в зародиш. 

Дали пък не дойде моментът за ефективна стачка в транспорта? Това е един от секторите, които поддържат активния столичен живот. Без него София буквално загива. Съвсем резонно е заетите в сектора да искат по-високи заплати, по-добри условия за труд и възможност да си ползват отпуските. Тогава идва и въпросът къде отиват парите от държавната субсидия, от карти, билети, глоби, сини и зелени зони... И какво върши вездесъщият Център за градска мобилност, освен че се слави като черната дупка на общината. 

Чакахме реформи, чакахме удобни и съвременни условия за пътуване, чакахме достъпен транспорт. А получихме скрито вдигане на цените чрез глоби за валидиране и отмяна на евтини абонаментни карти, безплодни експерименти и взаимни обвинения кой носи отговорността на поредния неуспех. 

А, доколкото знаем, София от много години се управлява само от ГЕРБ. Мнозинството районни кметове също са на ГЕРБ. Върховете на общинските дружества и предприятия са заети от хора на ГЕРБ. Има ли изобщо място за въпроси чия може да бъде вината за случващото се в София, в районите и в градския транспорт? Да бъдат така добри да си поемат задълженията от партията в оставащите им няколко месеца от мандата, за да не оставят пълен батак за наследниците. И да не им минава през ума, че ще продължат да безчинстват още няколко години на "Московска" 33. Нали?

Чуждите инвестиции намаляха с 62%

автор:Дума

visibility 409

/ брой: 134

НАП засякла само 255 кешови плащания над 10 000 лв.

автор:Дума

visibility 410

/ брой: 134

Възраждат идеята "донос-бонус"

автор:Дума

visibility 1080

/ брой: 134

Европейският парламент се събра на първа сесия

автор:Дума

visibility 427

/ брой: 134

Тръмп избра сенатор за вицепрезидент

автор:Дума

visibility 457

/ брой: 134

Пожари бушуват на Балканите

автор:Дума

visibility 466

/ брой: 134

Накратко

автор:Дума

visibility 480

/ брой: 134

Касапи на Конституцията

автор:Александър Симов

visibility 749

/ брой: 134

За нуждата от ТЕЦ-ове

visibility 487

/ брой: 134

Глад за медицински сестри

автор:Аида Паникян

visibility 424

/ брой: 134

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ