04 Май 2024събота02:35 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Стачки и експерименти

/ брой: 14

автор:Деси Велева

visibility 210

Деси ВЕЛЕВА


Явно ГЕРБ в София ще изпратят мандата със загиващ градски транспорт. Освен че едва се крепи през последните години финансово, той бе посечен и от КОВИД-19 и енергийната криза. В момента фиаско търпи и скъпата, дългоочаквана система за таксуване, а заложените иновации в нея съвсем сринаха доверието на столичани в управляващите. Поредната "секира" идва от служителите на транспорта, които отново плашат с протести. Това не е първото предупреждение на заетите в сферата, но досега недоволството им достигаше само до предупредителни изяви и бе потушавано в зародиш. 

Дали пък не дойде моментът за ефективна стачка в транспорта? Това е един от секторите, които поддържат активния столичен живот. Без него София буквално загива. Съвсем резонно е заетите в сектора да искат по-високи заплати, по-добри условия за труд и възможност да си ползват отпуските. Тогава идва и въпросът къде отиват парите от държавната субсидия, от карти, билети, глоби, сини и зелени зони... И какво върши вездесъщият Център за градска мобилност, освен че се слави като черната дупка на общината. 

Чакахме реформи, чакахме удобни и съвременни условия за пътуване, чакахме достъпен транспорт. А получихме скрито вдигане на цените чрез глоби за валидиране и отмяна на евтини абонаментни карти, безплодни експерименти и взаимни обвинения кой носи отговорността на поредния неуспех. 

А, доколкото знаем, София от много години се управлява само от ГЕРБ. Мнозинството районни кметове също са на ГЕРБ. Върховете на общинските дружества и предприятия са заети от хора на ГЕРБ. Има ли изобщо място за въпроси чия може да бъде вината за случващото се в София, в районите и в градския транспорт? Да бъдат така добри да си поемат задълженията от партията в оставащите им няколко месеца от мандата, за да не оставят пълен батак за наследниците. И да не им минава през ума, че ще продължат да безчинстват още няколко години на "Московска" 33. Нали?

БСП подкрепи нулевата ставка на ДДС върху хляба

автор:Дума

visibility 1078

/ брой: 83

Фалитите у нас са намалели с 10%

автор:Дума

visibility 1053

/ брой: 83

Окончателно: без повече реклама на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 973

/ брой: 83

Транспортна стачка парализира Гърция

автор:Дума

visibility 1095

/ брой: 83

4 страни от ЕС готови да признаят Палестина

автор:Дума

visibility 1266

/ брой: 83

Хутите атакуваха бойни кораби на САЩ

автор:Дума

visibility 1085

/ брой: 83

Накратко

автор:Дума

visibility 1031

/ брой: 83

Празник на гнева

автор:Александър Симов

visibility 1236

/ брой: 83

Оставаме алтернативата

автор:Дума

visibility 1056

/ брой: 83

Презряният Нерон

visibility 1176

/ брой: 83

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ