18 Май 2024събота16:01 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

София премахва с 88 млн. лв. перфораторите в рейса

/ брой: 282

автор:Деси Велева

visibility 596

София ще даде 88 млн. лв. през следващите 10 години за въвеждане на нова билетна система за таксуване в градския транспорт, с което ще направи перфораторите в него ненужни. Дългоочакваната система бе представена вчера от ръководството на Центъра за градска мобилност, който ще трябва и да осигури въпросните милиони. Така наречената тикет система ще даде възможност на пътниците да плащат според изминатото разстояние или според времето, в което са ползвали транспорта. Така с един билет ще може да се пътува в няколко превозни средства в рамките на определено време, обясни Кристиян Петров, изп. директор на ЦГМ. Той направи анализ на съществуващото положение в транспорта в София, който обаче не кореспондира с тезата на кметството за състоянието му. Според Петров в момента никой не знае какво е натоварването на различните превозни средства, хората пътуват в претъпкани автобуси, контролът над гратисчиите е недостатъчно ефективен, а продажбата на превозни документи не отговаря на изискванията на хората.
От ЦГМ обещават всичко това да се промени с въвеждането на новата система, която ще включва и видеонаблюдение във всеки автобус, тролей и трамвай и на всички пунктове за продажба на билети. Освен това се предвижда документите за пътуване да могат да се зареждат онлайн, като се използват телефон или компютър.
Ще бъдат поставени 7500 нови устройства за отчитане на пътуванията, като досегашните, поставени в електротранспорта, ще бъдат изхвърлени, защото са твърде стари.
ЦГМ ще може да си позволи да даде 88-те млн. лева за следващите 10 години, а новата система няма да оскъпи билетите, категоричен бе Елен Герджиков, председател на СОС.
Междувременно Софийският административен съд не даде ход на делото за цената на билетчето. Стартът беше отложен за 10 февруари 2017 г. Делото бе заведено от граждани.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1085

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1025

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1069

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1151

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1079

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1191

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1032

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1246

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1183

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1028

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ