07 Март 2021неделя14:38 ч.

Над 30% от хората разчитат на различни продукти, за да се почувстват по-добре

Сладоледът и бонбоните развалят настроението

Необходими са само 16 минути след хапването на дадена храна, за да окаже тя осезаем ефект върху организма

/ брой: 14

автор:Дума

visibility 562

Сред хранителните продукти, които развалят настроението, са сладоледът, бонбоните, поничките, алкохолът, газираните и енергийните напитки, бургерите, пицата, тортите, белият хляб, чипсът и млечният шоколад. Данните са от проучване, направено във Великобритания сред 2000 души, цитирано от "Дейли стар". Изследването разкрива също, че кафето, черният шоколад и дребните безкостилкови плодове, гроздето, йогуртът, яйцата, сьомгата, портокалите, ябълките, пъпешите, мангото, гъбите, авокадото, зелените листни зеленчуци и зеленият чай са сред храните, които правят хората щастливи.

Резултатите от проучването показват, че са необходими само 16 минути след хапването на даден продукт, за да окаже той осезаем ефект върху настроението.

"Не е изненадващо, че храни с високо съдържание на сол и мазнини, като бургери, пица и чипс, са на челните места в списъка с продукти, способни да допринесат хората да се почувстват зле. За сметка на това, свежи плодове или ядки ни карат да се чувстваме добре, след като ги похапнем. Вярваме в силата на природата и във въздействието на природосъобразното хранене върху живота ни. Хранейки се по-естествено, зареждаме не само телата си, но и нашите умове и души", сподели Хейли Мъргет, бранд мениджър в компания Kallo, по чиято поръчка е направено допитването.

Близо половината от участниците в него признават, че има храни, които ги карат да се чувстват добре, докато ги хапват, но скоро след това настроението им спада. Една трета от анкетираните споделят, че разчитат на различни продукти, за да се почувстват по-добре.

Хората консумират дадени храни и едва след това осъзнават, че им въздействат неблагоприятно около десет пъти месечно или над два пъти седмично, показва още проучването.

Защо сме най-бедни в Европа

visibility 1567

/ брой: 44

Датата

автор:Дума

visibility 406

/ брой: 44

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ