18 Май 2024събота18:32 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Шефът на Института по пътна безопасност: София е оставена без физически контрол

автор:Дума

visibility 814

„В София физическият контрол е занижен.Ние реално не контролираме движението през нощта от месеци”. Това каза в предаването „Твоят ден” на NOVA NEWS  Богдан Милчев, директор на Института по пътна безопасност. Поводът е тежката катастрофа с жертви на бул. "Черни връх" в столицата.

Основната причина за липсата на контрол според него е, че след смяната на ръководството на КАТ преди няколко месеца са налице тежки взаимоотношения между служителите и ръководството. Милчев посочи, че служители се командироват в провинцията без основание, заплашват се служители, текат процеси на прочистване и "Пътна полиция" е демотивирана да работи. "Информиран е и министър Рашков", посочи Милчев.

Той обясни, че всяка вечер в София през нощта стават около 20 катастрофи по големите булеварди. "Това е три пъти повече, отколкото преди година и половина-две", каза експертът. "В същото време екипите, които контролират през нощта, са сведени до 2 екипа на 1,5 млн. столица. А всички останали екипи от „Пътна полиция” се занимават с покритие на тези катастрофи. Една катастрофа се покрива за 9 мин,”, посочи Милчев.  

Той изнесе и данни на Института, че няколко дни преди тази кататсрофа оперативният дежурен е влязъл в конфликт с началника на на КАТ, че има недостиг на сили за контрол на движението през нощта. 

Милчев се обяви и срещу начина, по който от КАТ изнасят информация за шофьора, причинил катастрофата без да има потвърждение по безусловен начин". Той определи като грешен този подход и обясни, че изнасянето на тази информация може да попречи на по-нататъшното разследване”.

 

 

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 1085

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 1025

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 1069

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 1151

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 1079

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 1191

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 1032

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 1246

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 1183

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 1028

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ