25 Април 2024четвъртък20:41 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Шефът на Института по пътна безопасност: София е оставена без физически контрол

автор:Дума

visibility 732

„В София физическият контрол е занижен.Ние реално не контролираме движението през нощта от месеци”. Това каза в предаването „Твоят ден” на NOVA NEWS  Богдан Милчев, директор на Института по пътна безопасност. Поводът е тежката катастрофа с жертви на бул. "Черни връх" в столицата.

Основната причина за липсата на контрол според него е, че след смяната на ръководството на КАТ преди няколко месеца са налице тежки взаимоотношения между служителите и ръководството. Милчев посочи, че служители се командироват в провинцията без основание, заплашват се служители, текат процеси на прочистване и "Пътна полиция" е демотивирана да работи. "Информиран е и министър Рашков", посочи Милчев.

Той обясни, че всяка вечер в София през нощта стават около 20 катастрофи по големите булеварди. "Това е три пъти повече, отколкото преди година и половина-две", каза експертът. "В същото време екипите, които контролират през нощта, са сведени до 2 екипа на 1,5 млн. столица. А всички останали екипи от „Пътна полиция” се занимават с покритие на тези катастрофи. Една катастрофа се покрива за 9 мин,”, посочи Милчев.  

Той изнесе и данни на Института, че няколко дни преди тази кататсрофа оперативният дежурен е влязъл в конфликт с началника на на КАТ, че има недостиг на сили за контрол на движението през нощта. 

Милчев се обяви и срещу начина, по който от КАТ изнасят информация за шофьора, причинил катастрофата без да има потвърждение по безусловен начин". Той определи като грешен този подход и обясни, че изнасянето на тази информация може да попречи на по-нататъшното разследване”.

 

 

Обществените поръчки над 5 млн. лв. под специален надзор

автор:Дума

visibility 306

/ брой: 79

Забраняват рекламата на хазарт в медиите

автор:Дума

visibility 333

/ брой: 79

Безплатни винетки за електромобилите на инвалидите

автор:Дума

visibility 384

/ брой: 79

Жилищните кредити с нови рекорди

автор:Дума

visibility 316

/ брой: 79

Северна Македония гласува за президент

автор:Дума

visibility 299

/ брой: 79

ЕП прие закон за защита на жените

автор:Дума

visibility 347

/ брой: 79

Хиляди деца в Румъния оставени на бабите

автор:Дума

visibility 346

/ брой: 79

Накратко

автор:Дума

visibility 255

/ брой: 79

Политически кукувици

автор:Александър Симов

visibility 393

/ брой: 79

Договорът с „Боташ“ е национално предателство

visibility 324

/ брой: 79

Как Йончева забрави "Ало, Банов"

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 79

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ