18 Май 2024събота03:55 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Приватизацията на БДЖ - Товарни превози да се отложи, искат спедитори

/ брой: 131

автор:Дума

visibility 26

Трябва да се отложи приватизацията на БДЖ - Товарни превози в този момент. Това заяви в интервю за Агенция "Фокус" Борил Иванов, председател на Националното сдружение на българските спедитори (НСБС).
"Докато не се осигури един истински свободен пазар на железопътни товарни превози в страната, решение за приватизация на държавния жп превозвач би било прибързано, т.е. той е все още с монополно положение в национален мащаб. Държавният монопол е за предпочитане пред частния. Имаме и други жп превозвачи, които на този етап работят по определени релации и с ограничен кръг товари", каза Иванов.
Относно реформите в железниците Борил Иванов заяви, че от НСБС са дали официално становище. Превозната дейност не бива да се съчетава с опериране на транспортна инфраструктура, каза той. "Относно концесиите в транспорта това, което важи за железниците, важи до голяма степен и за концесиите на пристанищни и летищни терминали. Концесията в тези случаи се предоставя за извършване на конкретни услуги и прякото или косвено предлагане на други свързани услуги от страна на концесионера поставя в неравностойно положение фирмите, които предлагат такива услуги на свободния пазар. Това е нашето становище като браншова асоциация и бихме се радвали, ако новото правителство, и в частност Министерството на транспорта, работи в посока неутралитет на концесионерите на транспортни инфраструктурни обекти", добави Иванов.
 

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 603

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 560

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 572

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 605

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 552

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 641

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 573

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 659

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 583

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 491

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ