01 Юни 2024събота22:50 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Приватизацията на БДЖ - Товарни превози да се отложи, искат спедитори

/ брой: 131

автор:Дума

visibility 32

Трябва да се отложи приватизацията на БДЖ - Товарни превози в този момент. Това заяви в интервю за Агенция "Фокус" Борил Иванов, председател на Националното сдружение на българските спедитори (НСБС).
"Докато не се осигури един истински свободен пазар на железопътни товарни превози в страната, решение за приватизация на държавния жп превозвач би било прибързано, т.е. той е все още с монополно положение в национален мащаб. Държавният монопол е за предпочитане пред частния. Имаме и други жп превозвачи, които на този етап работят по определени релации и с ограничен кръг товари", каза Иванов.
Относно реформите в железниците Борил Иванов заяви, че от НСБС са дали официално становище. Превозната дейност не бива да се съчетава с опериране на транспортна инфраструктура, каза той. "Относно концесиите в транспорта това, което важи за железниците, важи до голяма степен и за концесиите на пристанищни и летищни терминали. Концесията в тези случаи се предоставя за извършване на конкретни услуги и прякото или косвено предлагане на други свързани услуги от страна на концесионера поставя в неравностойно положение фирмите, които предлагат такива услуги на свободния пазар. Това е нашето становище като браншова асоциация и бихме се радвали, ако новото правителство, и в частност Министерството на транспорта, работи в посока неутралитет на концесионерите на транспортни инфраструктурни обекти", добави Иванов.
 

Личните карти поскъпват почти двойно

автор:Дума

visibility 755

/ брой: 101

Въвеждат таван на изпитите за шофьорска книжка

автор:Дума

visibility 742

/ брой: 101

Газът от Азербайджан ще покрие 81% от вноса през юни

автор:Дума

visibility 666

/ брой: 101

Животновъди блокират Подбалканския път

автор:Дума

visibility 641

/ брой: 101

Сигнално действие в ядрената сфера

автор:Дума

visibility 787

/ брой: 101

Българи в затвора за измама на Острова

автор:Дума

visibility 736

/ брой: 101

Фетхуллах Гюлен бил отвлечен в САЩ

автор:Дума

visibility 951

/ брой: 101

По-високи мита за зърното от Русия и Беларус

автор:Дума

visibility 713

/ брой: 101

Здравето като бизнес

автор:Таня Глухчева

visibility 725

/ брой: 101

Идеология в технологията

visibility 753

/ брой: 101

Най-важно е да не губиш връзката с хората

автор:Юлия Кулинска

visibility 733

/ брой: 101

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ