Появи се банкова карта "Игра на тронове"
Първата банкова карта "Игра на тронове" в семейството на HBO Европа вече се предлага в офисите на Райфайзенбанк, а най-нетърпеливите фенове на хитовия сериал, които направиха предварителна заявка, вече я държат в ръцете си. Първите данни от продажбите сочат, че заявките за дебитни карти на Райфайзенбанк се увеличават с 20% на седмична база, в сравнение с период, в който не се предлагаше карта "Игра на тронове". От друга страна, апликациите за продукта сметка За всеки ден, към който се предлага картата, се увеличават със 126%. Над 50% от заявленията са на клиенти от София, следвана от Варна, Русе, Плевен и Панагюрище, като жените имат лек превес спрямо мъжете - 53% спрямо 47%. 10% от клиентите заявяват и допълнителна карта за семейството или приятели.
"Въпреки, че сериалът е към своя край, частица от света на "Игра на тронове" ще остане у феновете, като с нея 24/7 ще могат да плащат, да теглят, да пазаруват и да гледат любимите си филми и сериали по HBO GO", каза Мариела Атанасова, директор "Индивидуално банкиране" в Райфайзенбанк.
Съвместната кампания започна със специално разработена онлайн игра, в която Райфайзенбанк търси най-големите фенове на сериала. Посетили са я близо 20 000 потребители, които са изиграли 240 000 игри. Повече от 2000 души са отговорили правилно на всички въпроси и участват в томболата за артефакти от играта. Резултатите от нея са качени на сайта на играта.
"Феноменът, в който "Игра на тронове" се превърна за тези 9 години, не подминава и България. У нас по последни данни от този месец сериалът е най-гледаното съдържание в онлайн стрийминг платформата ни HBO GO. Сумарно сезоните му до момента достигат дял по гледаемост от 60% от цялото ни съдържание, като имаме предвид, че в платформата има над 6000 часа под формата на филми и сериали. Най-гледани от българите са сезони 8, 7 и първият сезон, като последното се дължи на това, че много хора са започнали да гледат сериала за първи път едва тази година, когато излезе неговият финален сезон. Това ни показва още веднъж магията му и качеството, което са вложили в работата си всички в HBO и вярвам, че той ще продължи да живее и да привлича нови фенове, въпреки точката, която ще поставим в тази линия от историята на Вестерос в понеделник. Банковата карта с дизайн "Игра на тронове" също е част от това приключение", каза Димитър Нойков, мениджър на HBO за България.