01 Септември 2024неделя01:43 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Полети скоро може да се изпълняват само от един пилот

/ брой: 27

автор:Дума

visibility 530

Европейският авиационен регулатор отхвърли стремежа на индустрията да позволи самолетите да се управляват само от един пилот от 2030 г. Въпреки това регулаторът обмисля да позволи някои дейности да се извършват от един човек, но само при определени полети, като това може да се случи още през 2027 г., предава "Ройтерс".

Европейските производители на самолети Airbus SE и Dassault Aviation SA поискаха да се разреши един пилот да управлява самостоятелно летателните машини, но единствено когато достигнат круизна височина (периодът, при който самолетът е на максималната височина на полета, където прекарва най-дълго време за максимална икономия на гориво). Въпреки това отново двама пилоти ще трябва да присъстват в пилотската кабина при излитане и кацане. Пилоти, които имат медицински проблеми или твърде малко летателни часове, няма да могат да пилотират сами", обясни Андреа Боярди, мениджър в Агенцията за авиационна безопасност на Европейския съюз.

Боярди заяви, че самостоятелното летене се обсъжда при товарни и пътнически полети. Заради съпротива на пътниците обаче е много вероятно първоначално соло пилотиранията да се извършват при превоз на товари и пратки. Предложението на авиационната индустрия е провокирано от недостига на работна ръка. Облекчаването на регулациите ще позволи на пилотите да си починат по време на пътувания на дълги разстояния, без да е нужно да имат заместници на борда. Боярди обаче каза, че по-ранно предложение от индустрията за пилотиране само от един пилот от 2030 г. е "абсолютно нереалистично", тъй като автоматизацията не е напреднала достатъчно и самостоятелното летене изисква високо ниво на безопасност.

Еврото идва у нас най-рано през 2026 г.

автор:Дума

visibility 1284

/ брой: 166

Данъчни проверяват българи със скъпи имоти

автор:Дума

visibility 1205

/ брой: 166

Павел Дуров пуснат под гаранция

автор:Дума

visibility 1473

/ брой: 166

Мицкоски разчита на диалог със София

автор:Дума

visibility 1360

/ брой: 166

„Татнефт“ дава петрол на Унгария и Словакия

автор:Дума

visibility 1131

/ брой: 166

Накратко

автор:Дума

visibility 4374

/ брой: 166

Да спасим БСП от хаоса

visibility 2031

/ брой: 166

Българският Сорос

автор:Иван Генов

visibility 2537

/ брой: 166

Престъпно

visibility 4263

/ брой: 166

Фейсбук е налагал цензура по време на пандемията

автор:Дума

visibility 1186

/ брой: 166

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ