Пишат стратегия за виното
/ брой: 24
Маркетингова стратегия за развитие на винения сектор подготвя Министерството на земеделието. Тя ще включва мерки за по-голяма реклама, съобщиха от ведомството след среща с представители на бранша. Стратегията ще бъде за срок от 3 години. Идеята е да бъде направен финансов анализ и да бъде осигурен бюджет за нейното изпълнение, твърди зам.-министърът на земеделието Тодор Джиков. Той припомни, че Министерството на земеделието работи по създаването на дигитална карта на България, в която ще бъдат включени обектите за винен туризъм. По време на срещата представители на бизнеса коментираха, че като проблем те отчитат липсата на национален винен щанд и бранд България на специализираните форуми. Според тях това е необходимо, защото по този начин ще се подпомогне разпознаваемостта на страната и популяризирането на родните вина. Обсъдено беше и създаването на винен сайт, който да дава пълна и обобщаваща информация за продуктите.