17 Юли 2025четвъртък20:08 ч.

Пишат стратегия за виното

/ брой: 24

автор:Дума

visibility 213

Маркетингова стратегия за развитие на винения сектор подготвя Министерството на земеделието. Тя ще включва мерки за по-голяма реклама, съобщиха от ведомството след среща с представители на бранша. Стратегията ще бъде за срок от 3 години. Идеята е да бъде направен финансов анализ и да бъде осигурен бюджет за нейното изпълнение, твърди зам.-министърът на земеделието Тодор Джиков. Той припомни, че Министерството на земеделието работи по създаването на дигитална карта на България, в която ще бъдат включени обектите за винен туризъм. По време на срещата представители на бизнеса коментираха, че като проблем те отчитат липсата на национален винен щанд и бранд България на специализираните форуми. Според тях това е необходимо, защото по този начин ще се подпомогне разпознаваемостта на страната и популяризирането на родните вина. Обсъдено беше и създаването на винен сайт, който да дава пълна и обобщаваща информация за продуктите.

Средствата по ПВУ за саниране са спасени

автор:Дума

visibility 498

/ брой: 130

Словакия пак блокира санкции срещу Русия

автор:Дума

visibility 581

/ брой: 130

Джорджеску остава под съдебен контрол

автор:Дума

visibility 525

/ брой: 130

Париж отменя два официални празника

автор:Дума

visibility 578

/ брой: 130

Пекин стопля отношенията с Брюксел

автор:Дума

visibility 508

/ брой: 130

Възможности

автор:Александър Симов

visibility 550

/ брой: 130

Ах, леглото

автор:Аида Паникян

visibility 574

/ брой: 130

Пълен батак при хранилището за ядрени отпадъци

visibility 526

/ брой: 130

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ