17 Юли 2025четвъртък08:15 ч.

Пишат стратегия за виното

/ брой: 24

автор:Дума

visibility 212

Маркетингова стратегия за развитие на винения сектор подготвя Министерството на земеделието. Тя ще включва мерки за по-голяма реклама, съобщиха от ведомството след среща с представители на бранша. Стратегията ще бъде за срок от 3 години. Идеята е да бъде направен финансов анализ и да бъде осигурен бюджет за нейното изпълнение, твърди зам.-министърът на земеделието Тодор Джиков. Той припомни, че Министерството на земеделието работи по създаването на дигитална карта на България, в която ще бъдат включени обектите за винен туризъм. По време на срещата представители на бизнеса коментираха, че като проблем те отчитат липсата на национален винен щанд и бранд България на специализираните форуми. Според тях това е необходимо, защото по този начин ще се подпомогне разпознаваемостта на страната и популяризирането на родните вина. Обсъдено беше и създаването на винен сайт, който да дава пълна и обобщаваща информация за продуктите.

Тръмп плаши Русия с "тежки мита"

автор:Дума

visibility 1058

/ брой: 129

Лавров се срещна със Си Дзинпин

автор:Дума

visibility 1215

/ брой: 129

Разследват евродепутат, за когото Аушвиц е "фейк"

автор:Дума

visibility 1370

/ брой: 129

Символ

автор:Александър Симов

visibility 1326

/ брой: 129

Приключи ли терапията

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1176

/ брой: 129

Епични провали

visibility 1320

/ брой: 129

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ