17 Май 2024петък13:00 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Пилот е виновен за катастрофата на "Еърбъс А320"?

/ брой: 69

автор:Дума

visibility 26

Мистерията около самолетната катастрофа във Френските Алпи се засилва. Данните от записите на разговорите в пилотската кабината показват, че един от пилотите е бил заключен извън кабината, твърди вестник "Ню Йорк таймс", позовавайки се на един от участниците в разследването. Според източник на изданието от екипа следователи, разследващи катастрофата, за това свидетелстват записите в откритата черна кутия.
"Мъжът първоначално леко чука на вратата, но не получава отговор", казва следователят, пожелал анонимност. След това той чука по-силно, но също няма отговор. Чува се как думка по вратата", подчертава той. "В началото на полета се чуваше екипажът да говори нормално, след това се чува звукът от преместване назад на пилотската седалка, врата, която се отваря и затваря след това. Чува се как се чука на вратата и после няма разговор до момента на удара", посочва източникът.
По време на разговорите си двамата пилоти са говорели на немски. В края на полета зазвучава аларма, показваща, че земята е близо.
Информацията за излизането на пилота към момента не се потвърждава от "Луфтханза". Авиокомпанията заяви, че в момента главното е "да не се участва в различни спекулации". Малко по-късно обаче германската прокуратура потвърди, че само единият от двамата пилоти е бил в кабината на разбилия се "Еърбъс" в момента на катастрофата.
Междувременно в специализирани форуми за летци и пилоти експерти обсъждат възможните причини за катастрофата. Все повече стават мненията за две възможни причини за катастрофата. Първата е загуба на съзнание от пилота в пилотската кабина било от лоша или отровена храна, било от недостиг на въздух. Втората е самоубийствен акт на пилота, решил да приключи със земните си дела. Експерти твърдят, че на база публикуваните данни за снижаването на самолета, той е бил на автопилот до последния момент. Радиомълчанието на самолета също поражда подобни мисли.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 176

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 174

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 164

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 174

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 165

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 188

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 194

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 178

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 157

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 152

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ