19 Септември 2024четвъртък09:23 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Peugeot представи първия си триколесен скутер

/ брой: 268

автор:Дума

visibility 2771

Досега в света имаше само два серийни модела триколесни скутера с иновационната триколесна схема - "две отпред, едно отзад" - достолепният италиански Piaggio MP3 и бруталната градска "острилка"  Gilera Fuoco 500 (Gilera е част от концерна Piaggio Group).
По тази схема е развит и фантастичният Can-Am Spyder, но с горните триколесни скутери родството му е само в колелата. Едва ли обаче най-разпространеният от тях - Piaggio MP3, ще почива дълго върху лаврите си - съвсем скоро харизматичният "италианец" ще бъде сериозно притеснен от новия си съперник - френския триколесник Peugeot Metropolis 400i.
Наистина MP3 се ползва с доста висока популярност сред скутеристите не само в Европа, но и в света, заради универсалността си и това е причината решението на Peugeot да пусне негов аналог да е напълно логично. Нелогична е само бавната реакция на французите, след като първият прототип на машината им - Metropolis, беше показан още преди четири години, а едва две години след това френският производител заяви намеренията си за пускането му в серийно производство, като накрая тази година серийният Peugeot Metropolis се представи на световните мото- и автосалони.
Дизайнът на машината е изпълнен във фирмения стил на марката Peugeot и дори напомня с някои от линиите си новия голям седан на марката на френските лъвчета - 508. "Сърцето" на Peugeot Metropolis е бензинов двигател с течно охлаждане и ходов обем от 400 куб. см, с мощност 35 к.с. и максимален въртящ момент от 38 Нм.
Скутерът има комбинирана спирачна система, електрическа "ръчна" спирачка, датчици за налягането в гумите и система за запалване без ключ. Собственикът на Metropolis се крие зад регулируемо предно предпазно стъкло, седи комфортно, наблюдавайки приборното табло с аналогови оборотомер и скоростомер на дисплей с течни кристали и държи багажа си във впечатляващи по обем багажни пространства.
 

Токът в Южна Европа - до пет пъти по-скъп

автор:Дума

visibility 839

/ брой: 178

Фон дер Лайен ни даде постен и скромен ресор

автор:Дума

visibility 905

/ брой: 178

Единайсет жени в новата Еврокомисия

автор:Дума

visibility 932

/ брой: 178

Атина иска европейско решение за мигрантите

автор:Дума

visibility 836

/ брой: 178

Накратко

автор:Дума

visibility 2380

/ брой: 178

Ще се примири ли ЕП?

автор:Кристиан Вигенин

visibility 1310

/ брой: 178

Светът по ръба на глобална и ядрена война

автор:Юри Михалков

visibility 951

/ брой: 178

Такса смет или национална криза с боклука?

автор:Барбара Пейчинова

visibility 831

/ брой: 178

Неуредици

автор:Барбара Пейчинова

visibility 2376

/ брой: 178

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ