19 Ноември 2025сряда21:25 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Петър Мутафчиев: Възнагражденията да са свързани с резултатите

/ брой: 208

автор:Дума

visibility 956

Важно е инвестициите в БДЖ да бъдат част от програма за развитие, която да следва определени цели за подобряване на ефективността на работата в железопътния транспорт. Трябва да се инвестира и в локомотиви, да се ускорят ремонтите и модернизацията на железопътната инфраструктура, за да може жп транспортът да бъде конкурентоспособен. Това каза пред "Блумбърг тв България" бившият министър на транспорта Петър Мутафчиев. 

"Сред 6-те условия , които бяха поставени на България за влизане в еврозоната, е, че страната трябва да приеме изискванията на Организацията за икономическо сътрудничество и развитие (ОИСР) за управление на фирмите с държавна собственост".

Според Мутафчиев е много важно този, който притежава капитала, да знае какво иска при управлението на неговото предприятие. "Няма значение дали това е държавата или частна компания. При спазването на тези условия може да се постигнат добри резултати", коментира той. "Възнагражденията на мениджмънта са свързани с резултатите, които те ще изпълнят", каза той.

Мутафчиев коментира, че обновяването предвижда изграждането на влакови композиции, които ще бъдат на по-високо ниво. "Но това няма да реши проблемите с подвижния състав", обясни той. "Важно е да се поддържат добре сегашните мотрисни влакове. Има 50 електрически и дизелови влака. Това са влакове, които се използват за крайградските зони. Те са много икономични, а услугата е комфортна." По думите му БДЖ трябва да възстанови своя кредитен рейтинг.

Зимната ваканция у нас поскъпва с до 10 на сто

автор:Дума

visibility 2849

/ брой: 217

Пускат единен електронен билет в транспорта

автор:Дума

visibility 1881

/ брой: 217

Държавата печели от енергетика и военна промишленост

автор:Дума

visibility 2363

/ брой: 217

Взехме нов заем за 300 млн. лв.

автор:Дума

visibility 2315

/ брой: 217

СС на ООН прие резолюция за Газа

автор:Дума

visibility 2363

/ брой: 217

Проверки за глоби в Босна и Херцеговина

автор:Дума

visibility 2077

/ брой: 217

Мадуро е готов да се срещне с Тръмп

автор:Дума

visibility 2634

/ брой: 217

Армейски колапс грози Украйна

автор:Дума

visibility 2249

/ брой: 217

Сезон на добавките

автор:Аида Ованес

visibility 2557

/ брой: 217

Бойкот на заведенията

автор:Иван Бакалов

visibility 2405

/ брой: 217

Викане срещу празна обществена сграда

visibility 2132

/ брой: 217

Имаш ли спестени пари да ми услужиш?

автор:Аида Ованес

visibility 2354

/ брой: 217

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ