От Android или от iOS залагат българите по-често?
Обикновено е малко по-трудно да открием основните разлики между мобилните платформи. Все пак битката между Google и Apple никога не може да бъде подценявана, но ако трябва да бъдем откровени, в повечето случаи ще открием, че разликите в самото приложение е почти еднакво. Например ако разгледаме това Bet365 приложение за Андроид и го сравним с това на Apple основната разлика ще бъде предимно върху позиционирането на някои функции, всичко останало, когато говорим за качество на игра, може да ни покаже, че основната идея и работа не е толкова различна.
Ако обърнем внимание на предоставената информация от Google, можем да видим, че същото приложение е свалено над 50 000 пъти, докато Apple просто не ни дава подобна информация и можем да подозираме само колко точно са феновете. Разбира се, операторите нямат право да дават такава информация относно предпочитанията – това е изискване по закон от Държавната комисия по хазарта, но пък можем да допускаме, че изобщо не са малко.
В днешно време всеки един потребител би отказал да партнира с даден бранд, ако не разполага с мобилно приложение, следователно брандовете инвестират в тази технология и се стремят да не лишават своите клиенти от нито една опция, която можем да открием, когато използваме компютър например.
Статистиката на мобилни телефони ни подсказва и нещо друго, на този етап, по-масовата платформа остава Google, поради факта, че все повече производители избират софтуера на този технологичен гигант. Впрочем около 70-80% от мобилните телефони са именно с Android, останалият пазарен дял се разпределя между Apple, Blackberry и към настоящия момент, операционната система на Huawei, която набира скорост, но все още има нужда от пренаписване на някои приложения, с които да влезе в състезанието, все пак можем да бъдем сигурни, че това е само въпрос на време, защото нови възможности се предоставят почти всеки ден.
Защо обаче толкова клиенти избират точно тази опция? Нека започнем с факта, че с тях играта остава практически същата. Всяка функция, както и разнообразните пазари, продължават да са налични. Ако говорим за сигурност, трябва да знаем, че тя се гарантира от самата операционна система, самият букмейкър и разбира се от комисията по хазарта, която изисква всичко да бъде гарантирано с възможно най-високото качество. Да не забравяме, че ако решим да направим депозит от мобилното си банкиране, той също идва с протекцията и на самата банка. Следователно, ако избираме лицензирани брандове, които са потвърдили своята основна практика, нямаме никакви проблеми да се възползваме от голямата игра, като всичко това ни позволява да се насладим на качествените предложения.
Ако вярваме на глобалните цифри, в момента има около 3.6 милиарда мобилни устройства, като те не включват и броя таблети, ако в груби изчисления заявим, че половината предпочитат именно тази платформа за правене на спортни прогнози и забавление с най-различни казино игри, тогава би било грешка, ако брандовете не създадат такова приложение.
Що се отнася до този факт, последни изчисления ни показват, че около 56% от потребителите наистина избират мобилния си телефон за забавление, което ни подсказва, че в близкото бъдеще този процент ще бъде повишен. Реално нито един букмейкър не се интересува какво точно ще използвате и на какво ще заложите за вашето забавление, той обаче е длъжен да даден разнообразните опции, защото именно те го отличават от конкуренцията. Не си мислете, че създаването на нещо подобно е евтино, напротив, изискват се сериозни инвестиции, но след като говорим за една от най-бързо развиващите се индустрии, то шансовете са на наша страна.