02 Юли 2022събота21:32 ч.

Днес ще бъде предимно слънчево. В следобедните часове ще се развива купеста облачност, по-значителна над планинските и североизточните райони, където на отделни места ще има краткотрайни валежи и гръмотевици. Ще духа слаб вятър от изток-североизток. Максималните температури ще са предимно между 33° и 38°, в София - около 32°. Днес ще бъде предимно слънчево. В следобедните часове ще се развива купеста облачност, по-значителна над планинските и североизточните райони, където на отделни места ще има краткотрайни валежи и гръмотевици. Ще духа слаб вятър от изток-североизток. Максималните температури ще са предимно между 33° и 38°, в София - около 32°.

Огромен динозавър откриха в Аржентина

Аржентински учени откриха нов вид огромно летящо влечуго, което нарекоха "Дракон на смъртта". То е обитавало Земята преди 86 млн. години по време на ерата на динозаврите, съобщава Ройтерс. Тялото му е дълго колкото училищен автобус. Находката обогатява знанията за хищниците. Новооткритото животно, вид птерозавър, е дълго 9 м. Според учените то е предшественик на птиците и е сред първите същества с крила на Земята, ловували в праисторическото небе. Екипът от палеонтолози намира фосилите на "Танатосдракон амару" в Андите, в западната провинция Мендоса. Останките са датирани отпреди 86 млн. години, от периода Креда.

Постковид синдром, причинен от скрит вирус?

Общинските жилища