28 Април 2024неделя01:35 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Намаляват автобусните превози, за да има пътници за БДЖ

автор:Дума

visibility 21

Да се предложат мерки за ограничаване на незаконния автомобилен и автобусен превоз на пътници и да се прецезират транспортните схеми на автобусите. Това предложи финансовият министър Владислав Горанов като част от мерките за съживяване на БДЖ. Той коментира пред журналисти, че в момента пътниците на железниците са малко, защото автобусните превози влизат в неравна и пряка конкуренция с жп транспорта, съобщи Дарик.
Ако искаме да напълним един влак от София до Бургас, то трябва да предложим такава услуга, която да удовлетворява пътниците като времетраене, обясни министърът. Не може, ако на 15 минути тръгва автобус от София за Бургас, да очакваме железниците да са пълни, подчерта Горанов.
Съветът му бе към транспортния министър Ивайло Московски - да намери начин да ограничи нелоялната конкуренция между автобуси и влакове.
От другата страна, за да си струва българските данъкоплатци да плащат по няколко стотин милиона лева на година за железопътния транспорт, то влаковете трябва да са пълни, уточни Горанов. Той допълни, че вече се инвестира много в жп инфраструктура в южното направление и по думите му има възможност скоростта да бъде подобрена.

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 667

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 661

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 578

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 659

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 751

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 629

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 543

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 722

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 724

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 642

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 665

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ