10 Май 2024петък18:46 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Намаляват автобусните превози, за да има пътници за БДЖ

автор:Дума

visibility 30

Да се предложат мерки за ограничаване на незаконния автомобилен и автобусен превоз на пътници и да се прецезират транспортните схеми на автобусите. Това предложи финансовият министър Владислав Горанов като част от мерките за съживяване на БДЖ. Той коментира пред журналисти, че в момента пътниците на железниците са малко, защото автобусните превози влизат в неравна и пряка конкуренция с жп транспорта, съобщи Дарик.
Ако искаме да напълним един влак от София до Бургас, то трябва да предложим такава услуга, която да удовлетворява пътниците като времетраене, обясни министърът. Не може, ако на 15 минути тръгва автобус от София за Бургас, да очакваме железниците да са пълни, подчерта Горанов.
Съветът му бе към транспортния министър Ивайло Московски - да намери начин да ограничи нелоялната конкуренция между автобуси и влакове.
От другата страна, за да си струва българските данъкоплатци да плащат по няколко стотин милиона лева на година за железопътния транспорт, то влаковете трябва да са пълни, уточни Горанов. Той допълни, че вече се инвестира много в жп инфраструктура в южното направление и по думите му има възможност скоростта да бъде подобрена.

И трите телекома с рекордни приходи

автор:Дума

visibility 375

/ брой: 86

Гвоздейков пак смени началника на НКЖИ

автор:Дума

visibility 376

/ брой: 86

Вето върху тавана за надценката на хляба

автор:Дума

visibility 401

/ брой: 86

Червеното месо и млякото разболяват планетата

автор:Дума

visibility 389

/ брой: 86

Европа се окъпа в светлини за 9 май

автор:Дума

visibility 373

/ брой: 86

Катастрофална загуба за социалдемократите в РСМ

автор:Дума

visibility 357

/ брой: 86

Популярността на САЩ като глобална сила спада

автор:Дума

visibility 356

/ брой: 86

Си Дзинпин пристигна в Унгария

автор:Дума

visibility 365

/ брой: 86

Време е

автор:Александър Симов

visibility 337

/ брой: 86

С надежда за партньорство

visibility 334

/ брой: 86

Извращението Евровизия

visibility 351

/ брой: 86

9 май - ден на Победата

автор:Дума

visibility 357

/ брой: 86

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ