27 Ноември 2024сряда16:33 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Над 10 хиляди хранителни магазина са фалирали у нас за 10 години

/ брой: 227

автор:Дума

visibility 100

Над 10 000 магазина за хранителни стоки са затворили за последните 10 години в България, а което прави по два магазина на ден, стана ясно на конференцията "Търговия с човешко лице". "Пазарът за бързооборотни стоки в последните години расте, той е около 15 милиарда лева и този ръст не се дължи основно на инфлация, а в последната година се дължи и на обема на продажбите и на стойността на стоките. Ако пречупим обаче тези пари през магазини, това прави по 2300 лева средно на един магазин - средства за персонал, инвестиции, печалба и тенденцията за спада на обектите най-вероятно ще продължи и напред", коментира Димитър Вутков ръководител на сектор "Франчайз" в една от големите търговски вериги у нас.
По думите му българите ходят до магазин от традиционната търговия всеки трети ден и харчат по 12,50 лева. Веригите от модерната търговия с експанзията си и с инвестиции в промоции и реклама успяват да накарат потребителя да ги посещава средно по един път на две седмици и да пазарува средно за по 25-30 лева, посочи Вутков.
Около 50 на сто от кошницата на потребителя е съставена от свежи продукти като месо, колбаси, сирене, кашкавал, прясно мляко, плодове и зеленчуци, хляб.
България е на второ място в Европа по най-висок дял на свежата кошница, защото българите традиционно приготвят храната си вкъщи, а ежедневното готвене прави търсенето на свежи храни важно, стана ясно още по време на конференцията.

Овцете във Велинград са чумави

автор:Дума

visibility 309

/ брой: 227

Няма данни за фалшив гръцки зехтин у нас

автор:Дума

visibility 320

/ брой: 227

Пускането на пътя Мездра-Ботевград пак се отлага

автор:Дума

visibility 275

/ брой: 227

Тръмп ускорява търговската война

автор:Дума

visibility 292

/ брой: 227

Оставки след изборите в Румъния

автор:Дума

visibility 282

/ брой: 227

Радев изнесе лекция в Ханой на бъдещи дипломати

автор:Дума

visibility 315

/ брой: 227

Няма данни за войници от КНДР в Украйна

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 227

Чумаво време

автор:Таня Джаджева

visibility 266

/ брой: 227

Балкански синдром

автор:Таня Глухчева

visibility 327

/ брой: 227

Без резултат

автор:Евгени Гаврилов

visibility 268

/ брой: 227

Китай се отваря, Европа се затваря

автор:Таня Глухчева

visibility 303

/ брой: 227

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ