09 Ноември 2024събота06:37 ч.

ВРЕМЕТО:

В събота вятърът ще се ориентира север-североизток и ще се усили. С него ще прониква по-студен въздух и максималните температури в по-голямата част от страната ще бъдат между 8° и 13°, в София - около 13°, на морския бряг – 10°- 11°, на места в Южна България - до 15°- 16°. Облачността ще се увеличава и в края на деня в североизточните райони ще завали дъжд. В събота вятърът ще се ориентира север-североизток и ще се усили. С него ще прониква по-студен въздух и максималните температури в по-голямата част от страната ще бъдат между 8° и 13°, в София - около 13°, на морския бряг – 10°- 11°, на места в Южна България - до 15°- 16°. Облачността ще се увеличава и в края на деня в североизточните райони ще завали дъжд.

На кого да вярваме

/ брой: 107

автор:Евгени Гаврилов

visibility 727

На луди ни направиха през последните месеци с този пакет "Макрон". С него лягаме, с него ставаме. И накрая сме на път нищо да не разберем какво се случва. Ден след като Комисията по транспорт в Европейския парламент отхвърли част от текстовете на пакета "Мобилност", срещу които протестираха българските превозвачи, отзивите в България са противоречи заради разнопосочната информация, която пристига. Ако слуша човек управляващите, това е поредният голям успех за Бойко и компания. Разбира се, в негов стил, премиерът свика даже пресконференция да се похвали. Точно на противоположния полюс са обаче мненията на един от преките участници в спора - българските превозвачи. Според тях, след поредната "победа" на българското правителство на фронта на европейската политика, ситуацията не само не се подобрява, а напротив, влошава се.
Промените в пакета "Мобилност" са поредният казус, в който се вижда какво точно представлява ЕС. Там, въпреки хубавите приказки за свободно движение на хора, стоки и услуги, борбата за оцеляване е всекидневна. При при нея действа законът на джунглата, а според него силният изяжда слабия.
Пакетът "Макрон" е и своеобразен тест за това докъде се простират регулативните възможности на националните правителства и откъде започва диктатът на Брюксел. При всички случаи големите страни от ЕС много трудно биха приели да има заобикаляне на тяхното законодателство. Те наистина възприемат това като социален дъмпинг и затова битката за българските превозвачи няма да бъде лесна. Трябва да сме наясно и с технологията на вземане на решения в ЕС. Според нея от решението на транспортната комисия на Европарламента не произтича нищо. Важна е думата на Съвета на министрите на транспорта. Специално за нас е важна и информацията, която получаваме, за да знаем на кого да вярваме.


 

Служители в АЯР на протест за по-високи заплати

автор:Дума

visibility 781

/ брой: 214

"Лукойл": Не продаваме рафинерията в Бургас

автор:Дума

visibility 748

/ брой: 214

25 нови влака от "Шкода" пристигат до 2026 г.

автор:Дума

visibility 591

/ брой: 214

Брюксел разследва "Виза" и "Мастъркард" за таксите

автор:Дума

visibility 722

/ брой: 214

Управляващата коалиция в Германия се разпадна

автор:Дума

visibility 745

/ брой: 214

Харис обеща помощ на Тръмп до инаугурацията

автор:Дума

visibility 762

/ брой: 214

В САЩ разработват план за мир в Украйна

автор:Дума

visibility 739

/ брой: 214

Накратко

автор:Дума

visibility 706

/ брой: 214

Пътят на разбитите надежди

автор:Александър Симов

visibility 651

/ брой: 214

Непредсказуемият Тръмп

visibility 657

/ брой: 214

БСП е микросвят, отражение на прехода

visibility 681

/ брой: 214

Агнето сито и вълкът цял

автор:Гарабед Минасян

visibility 704

/ брой: 214

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ