16 Юли 2025сряда20:53 ч.

Марк Зукърбърг: Бъдещето на света е в затворените мрежи

/ брой: 8

автор:Дума

visibility 1073

Основателят на фейсбук смята, че бъдещето на света е в затворените социални мрежи с роднини и приятели. Марк Зукърбърг представи своята визия за това как ще се развива обществото през следващото десетилетие. В прогнозата си за 2030 г. вместо възход, предприемачът предвижда съвсем нов модел на социалните мрежи, пише Vesti.ru.

Според Зукърбърг поколението "Y" - хората, родени през 80-те и 90-те години на миналия век, ще ръководят институциите, които в момента са пасивни по въпросите на младите, като например изменението на климата, рязко покачващите се цени на образованието, жилищата и здравеопазването.

До 2030 г. мястото на глобалните социални мрежи, свързващи хора от цял свят, ще бъде заменено от малки затворени общности с тесен кръг от познати, приятели и роднини. По този начин потребителите на такива частни платформи ще могат да изпитат "усещане за близост".

Друга тенденция, която основателят на фейсбук предвижда, е да се улесни достъпът на малки предприятия до възможностите на големите фирми. С други думи, през следващите 10 години най-голямата социална мрежа ще предлага инструменти, които ще позволят на малките предприятия да имат достъп до клиентите на големите фирми.

Основната технологична платформа на следващото десетилетие ще бъде виртуална и разширена реалност. Способността да се работи навсякъде с VR очила ще доведе до мащабни социално-демографски промени, предвижда още Зукърбърг. Такъв тип очила ще улеснят работата на фрийлансърите, които ще могат да работят пълноценно от всяко място на света, а не само в големите градове.

Тръмп плаши Русия с "тежки мита"

автор:Дума

visibility 385

/ брой: 129

Лавров се срещна със Си Дзинпин

автор:Дума

visibility 379

/ брой: 129

Разследват евродепутат, за когото Аушвиц е "фейк"

автор:Дума

visibility 399

/ брой: 129

Символ

автор:Александър Симов

visibility 389

/ брой: 129

Приключи ли терапията

автор:Евгени Гаврилов

visibility 382

/ брой: 129

Епични провали

visibility 394

/ брой: 129

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ