18 Май 2024събота08:47 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Магистрали ли?

/ брой: 208

автор:Светла Василева

visibility 114

Преди има няма четири години правителството на ГЕРБ си въобрази, че дава старт на грандиозно магистралостроене по българските земи. Колко величествено беше това начинание всички знаем. Какъв е ефектът, започнахме да разбираме. Важното е, че страстта към макадама и асфалта на експремиера бе задоволена. Егото му - поласкано. Многократно и публично. Така почти цял мандат. И понеже апетитът идва с яденето, първоначалният анонс за три аутобана бързо бе удвоен и дори надскочен. Заговори се за цели 7 магистрали, които щели да върнат емигрантите, да привлекат инвеститори, туристи и едва ли не да случат всички несбъднати мечти на българите. Какво пък. Колкото повече, толкова повече, казваше добродушният Мечо Пух.
Миналата седмица пътувах от София за Варна по "Хемус" с всички условности при определяне на пътя като магистрала. Дори да беше такава, писта за излитане на самолети да беше, пак нямаше да спести неудобствата на петдесетте "щастливци", изоставени от компанията превозвач ("Юнион- Ивкони") в Омуртаг заради повреда в спирачната система на автобуса. Разбира се, можеше да бъде и много по-зле. Варианти всякакви предвид факта, че автобусът беше пуснат от гаража с техническата неизправност още в София. Оставям настрана безрезултатните едночасови опити за контакт с лице от компанията, оторизирано да взема решения, както и отказът на местния офис да върне част от сумата за билетите. Някак пристигайки във Варна - град с претенция за европейски курорт, установих, че ситуацията винаги може да стане още по-лоша. На въпроса ми към касиерка на автогарата ще ме закара ли избраният от мен микробус до близък курортен комплекс, получих едновременно с билета си следния впечатляващ отговор: "Откъде да знам къде ще ви закара". Троснато и безапелационно. Емигранти ли? Инвестиции ли? Туризъм ли? Не са магистралите всичко на тоя свят. Съвсем не са. Ама кой да се сети.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 603

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 560

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 572

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 605

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 552

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 641

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 573

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 659

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 583

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 491

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ