17 Май 2024петък12:09 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Избраха изпълнител за жп участъка София-Волуяк

/ брой: 22

автор:Дума

visibility 1211

Националната компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) определи изпълнител на проекта за развитие на жп възел София - железопътната отсечка София-Волуяк след открита процедура за възлагане на обществената поръчка, съобщиха от НКЖИ. Предвижда се изграждане на нов трети коловоз между гара Волуяк и столичната Централна гара, както и модернизация на съществуващото коловозно развитие на двете гари. Предстои още изграждане на нова гара в Обеля, която ще осъществява още една интермодална връзка със софийското метро.

С проекта се цели повишаване на оперативната скорост до 160 км/ч. за пътническите влакове и до 120 км/ч. - за товарния жп транспорт, подобряване на безопасността по железопътната линия чрез премахване на железопътни прелези и кръстовища, намаляване на газовите емисии, както и повишаване на удобството и комфорта за пътниците. Проектът ще допринесе още за увеличаване на обема на превозените товари, намаляване на времето за пътуване, осигуряване на мобилност и достъпност до железопътната инфраструктура за всички потребители, в това число и за хората с намалена подвижност. Проектът се финансира от Механизма за свързана Европа и съфинансира от НКЖИ.

"Булгаргаз" съди "Газпром" за 400 млн. евро

автор:Дума

visibility 127

/ брой: 91

КЕВР: Евтиното парно ще доведе до по-скъп ток

автор:Дума

visibility 142

/ брой: 91

Изпитът за ловци поскъпва

автор:Дума

visibility 130

/ брой: 91

Състоянието на Фицо остава "много тежко"

автор:Дума

visibility 138

/ брой: 91

Нидерландия ще има дясно правителство

автор:Дума

visibility 135

/ брой: 91

Скъсаха Преспанския договор в Атина

автор:Дума

visibility 155

/ брой: 91

Извънредно положение в Нова Каледония

автор:Дума

visibility 152

/ брой: 91

5 куршума

автор:Таня Глухчева

visibility 140

/ брой: 91

Стъкмистика

автор:Мая Йовановска

visibility 124

/ брой: 91

За достойна България в мирна Европа!

автор:Дума

visibility 124

/ брой: 91

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ