17 Май 2024петък10:45 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Избраха изпълнител за жп участъка София-Волуяк

/ брой: 22

автор:Дума

visibility 1209

Националната компания "Железопътна инфраструктура" (НКЖИ) определи изпълнител на проекта за развитие на жп възел София - железопътната отсечка София-Волуяк след открита процедура за възлагане на обществената поръчка, съобщиха от НКЖИ. Предвижда се изграждане на нов трети коловоз между гара Волуяк и столичната Централна гара, както и модернизация на съществуващото коловозно развитие на двете гари. Предстои още изграждане на нова гара в Обеля, която ще осъществява още една интермодална връзка със софийското метро.

С проекта се цели повишаване на оперативната скорост до 160 км/ч. за пътническите влакове и до 120 км/ч. - за товарния жп транспорт, подобряване на безопасността по железопътната линия чрез премахване на железопътни прелези и кръстовища, намаляване на газовите емисии, както и повишаване на удобството и комфорта за пътниците. Проектът ще допринесе още за увеличаване на обема на превозените товари, намаляване на времето за пътуване, осигуряване на мобилност и достъпност до железопътната инфраструктура за всички потребители, в това число и за хората с намалена подвижност. Проектът се финансира от Механизма за свързана Европа и съфинансира от НКЖИ.

Еврокомисията ни отписа за еврото догодина

автор:Дума

visibility 991

/ брой: 90

Прогнозират добър летен сезон, откриват го в петък

автор:Дума

visibility 945

/ брой: 90

Лозарският сектор е в трудна ситуация

автор:Дума

visibility 922

/ брой: 90

Рекордните 6,73 млрд. лв. осчетоводени неправилно

автор:Дума

visibility 835

/ брой: 90

Атентат срещу Роберт Фицо

автор:Дума

visibility 1014

/ брой: 90

ЕС одобри пакта за миграцията

автор:Дума

visibility 1001

/ брой: 90

Гърция забрани телефоните в час

автор:Дума

visibility 959

/ брой: 90

Накратко

автор:Дума

visibility 904

/ брой: 90

С теб сме, Роберт!

автор:Дума

visibility 997

/ брой: 90

Сами сме срещу мобилните оператори

visibility 1061

/ брой: 90

Имитация на нормално

visibility 943

/ брой: 90

БСП срещу статуквото и в защита на националните интереси

автор:Дума

visibility 1002

/ брой: 90

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ