Искат фирмите да не рекламират продукти с повишено съдържание на захар и сол
/ брой: 277
Една от алтернативите на т.нар. данък "вредни храни" може да е фирмите доброволно да се откажат да рекламират продукти с повишено съдържание на сол и вредни съставки, особено в програми, на които 35 на сто от аудиторията са деца. Предложението е на директора на Българската агенция по безопасност на храните д-р Дамян Илиев. Това е станало по време на дискусията "Знанието е първата крачка към здравословното хранене", която се проведе в рамките на международното хранително-вкусово изложение в Интер експо център, обобщи вчера директорът на изложението Ивайло Иванов.
Изложенията в хранително-вкусовата индустрия тази година обединиха бизнес и потребители под общата кауза за повече качество и здравословен живот, каза Иванов. Над 380 производители, дистрибутори и търговци показаха своите постижения на тазгодишното изложение. Фирмите бяха общо 358 от близо 30 държави. Най-големите изложения в хранително-вкусовата индустрия в България и Югоизточна Европа бяха посетени от 19 200 души, което е с около 20 на сто повече спрямо миналата година, каза Иванов.