22 Ноември 2024петък19:33 ч.

Няколко думи

Има ли машинист в локомотива

/ брой: 203

автор:Мая Йовановска

visibility 3727

"Реформите" за подобряване състоянието на БДЖ отдавна дават своите "добри" резултати. От липсата на достатъчно влакове, през безумните закъснения и претъпканите мръсни вагони до инцидентите със запалвания и даже онзи показателен случай, дето пътници бутаха мотрисен влак на излизане от Пловдив заради липсата на напрежение в мрежата. Безумието комай стигна връхната си точка онзи ден, когато влак, возещ шефовете на БДЖ, аварира при гара Роман. И заради това "уважаемото" ръководство на железниците закъсняло с час за среща в Горна Оряховица, тъй като локомотивът на бързия влак от София за Варна се повредил.
Наистина щеше да е смешно, ако не беше тъжно. Поредица от министри и висши държавни служители обявяваха за свой приоритет вдигането на БДЖ на крака. А през това време железницата потъваше все повече и по-надълбоко. Поради различни причини, но най-вече заради регулярното "прочистване" на специалистите по всички възможни нива на БДЖ и назначаването на колонии от калинки. Още по-тъжното е, че състоянието на железопътния ни превозвач е показателно и за дереджето на цялата държава.
Все повече се налага реторичният въпрос има ли адекватен машинист, който да управлява БДЖ? А има ли такъв, който да води адекватно влака на държавата?

Русия е готова за преговори

автор:Дума

visibility 360

/ брой: 224

Липса на гориво спря транспорта в Скопие

автор:Дума

visibility 327

/ брой: 224

Австралия забранява социалните мрежи за деца

автор:Дума

visibility 341

/ брой: 224

Накратко

автор:Дума

visibility 252

/ брой: 224

Пералнята не работи

автор:Александър Симов

visibility 385

/ брой: 224

Необходима забрана

автор:Таня Глухчева

visibility 333

/ брой: 224

Трябва ли левицата да прави политически компромис?

visibility 363

/ брой: 224

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ