15 Януари 2025сряда13:19 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Гай Кавазаки идва за първи път в България

"Ентусиаст" отбелязва гостуването на световноизвестния предприемач с най-новата му книга "Изкуството да очароваш"

/ брой: 49

автор:Дума

visibility 811

Гай Кавазаки ще гостува за първи път в България на 22 май. "Бащата на евангелисткия маркетинг" идва у нас по покана на консултантска фирма "Проджекта", водеща в управлението на проекти и носител на наградата "Бизнес събитие на годината 2011". Тя организира специален семинар с негово участие. Събитието, което несъмнено ще бъде едно от най-запомнящите се тази година за бизнеса у нас, ще даде дългоочаквана възможност почитателите на Гай Кавазаки най-после да се срещнат на живо със символа на Силициевата (Силиконовата) долина. Семинарът "Новата бизнес реалност и изкуството да очароваш" е предназначен за представители на организациите, които искат да се изправят срещу новите бизнес реалности и да променят света. Освен безценни съвети за справяне с новата бизнес реалност посетителите ще имат възможност да получат и автограф с най-новата му книга - "Изкуството да очароваш", дала име и символ на семинара - книжната пеперуда, използвана в оригинала на корицата.
Точно година след появата на "Проверка на реалността" издателство "Ентусиаст" публикува у нас и книгата "Изкуството да очароваш", чиято премиера ще се състои по време на семинара, научи ДУМА от Ивелина Ралчева. Гай Кавазаки изнася годишно около 60 презентации по цял свят. Той не смята себе си за "професионален лектор", "мотивационен лектор" или "гуру", а за човек от бизнеса, на когото се случва да говори пред публика, за да споделя своя опит. По време на лекциите си Кавазаки не представя теории и не се притеснява да говори за лъжите и грешките в бизнеса. Неговите презентации синтезират изстрадани истини и практически преживени ситуации.
По време на събитието Гай Кавазаки ще представи своите най-горещи презентации - "Уроците, които научих от Стив Джобс" и "Изкуството да очароваш". Ще разкрие любопитни факти за работата си със Стив Джобс. Ще сподели уроците, които е научил от него за това как да иновираме, кого да наемаме, кого да слушаме и как да променим света. Кавазаки ще представи и най-новата си концепция - "Изкуството да очароваш", която се радва на изключителен прием и е развита в последната му книга, издадена през 2011 г.
Гай Кавазаки е легенда от Силициевата (Силиконовата) долина, авторитет в областта на маркетинга, иновациите, стартирането на нов бизнес и бизнес развитието. В момента е партньор-основател на Garage Technology Ventures - фонд за рисков капитал, който извършва директни инвестиции в стартиращи технологични компании. Съосновател е на онлайн агрегатора на новини Alltop.
Роден е през 1954 г. в Хонолулу (Хавай) в семейство на японски имигранти. Завършва психология в университета Станфорд и получава магистърска степен в Калифорнийския университет в Лос Анджелис. В своите книги "Изкуството на старта" и "Как да побъркате конкуренцията" Кавазаки посочва, че движещата сила зад евангелисткия маркетинг е желанието на хората да направят света по-добро място. "Изкуството да очароваш" е десетото заглавие на световноизвестния автор.
 

Спират Сарафов за главен прокурор

автор:Дума

visibility 46

/ брой: 8

Ще изпрати ли Европа войски в Украйна?

автор:Дума

visibility 40

/ брой: 8

София, Анкара и Атина борят миграцията

автор:Дума

visibility 45

/ брой: 8

Мексико бори бедността с ръст на икономиката

автор:Дума

visibility 51

/ брой: 8

Марк Рюте: Повече пари за отбрана или ще учим руски език

автор:Дума

visibility 48

/ брой: 8

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ