19 Септември 2024четвъртък09:04 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Ford Explorer: новото поколение на изследователя

/ брой: 176

автор:Дума

visibility 2173

Новото поколение Ford Explorer ще дебютира в Северна Америка тази зима. Ford Explorer е построен на същата платформа като моделите Ford Flex и Lincoln MKT. В сравнение с предшественика, обаче, масата на машината е намалена с 45 кг за сметка на използвания в конструкцията алуминий и други леки материали. Доста по-обтекаемото купе има подобрени аеродинамични характеристики и по-качествена шумоизолация.
Колата идва с два бензинови двигателя - 2,0-литров турбо с четири цилиндъра от семейството EcoBoost (237 к. с.) и 3,5-литров атмосферный V6, 290 к.с., който е по-икномичен с 20% и съответно по-чист от предишния. Двата мотора работят с 6-степенен автоматик, колата е получила и „умна“ система за управление на задвижването й 4х4, позволяюващо адаптирана на работата му за различни пътни условия. Специален превключвател на централния тунел дава възможност за избор на един от четири режима на движение в зависимост от пътното покритие - нормален, за кал, за пясък или за сняг. В наличност е нова система за стабилизация с функция Curve Control, която помога на водача да удържа автомобила на избраната пътна траектория. Нови са третият ред седалки и надувамите предпазни колани на задните саделки. Както и преди, колата ще се предлага в два варианта на задвижване – само на задния мост или и на двата. Колата ще се прави в завода на марката в Чикаго.

Токът в Южна Европа - до пет пъти по-скъп

автор:Дума

visibility 839

/ брой: 178

Фон дер Лайен ни даде постен и скромен ресор

автор:Дума

visibility 905

/ брой: 178

Единайсет жени в новата Еврокомисия

автор:Дума

visibility 932

/ брой: 178

Атина иска европейско решение за мигрантите

автор:Дума

visibility 836

/ брой: 178

Накратко

автор:Дума

visibility 2380

/ брой: 178

Ще се примири ли ЕП?

автор:Кристиан Вигенин

visibility 1310

/ брой: 178

Светът по ръба на глобална и ядрена война

автор:Юри Михалков

visibility 951

/ брой: 178

Такса смет или национална криза с боклука?

автор:Барбара Пейчинова

visibility 831

/ брой: 178

Неуредици

автор:Барбара Пейчинова

visibility 2376

/ брой: 178

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ