29 Ноември 2024петък00:33 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

БДЖ няма пари да поддържа новите си влакове

автор:Дума

visibility 886

През 2009 година БДЖ са закупили нови влакове, които обаче към днешна дата не могат да поддържат. По този начин създават дългове. Така депутатът от БСП Георги Свиленски коментира пред Радио Фокус тежката ситуация в българските железници.
Припомняме, че вчера от левицата призоваха транспортният министър Ивайло Московски да уволни сегашното ръководство на БДЖ. В противен случай, обявиха, че ще поискат оставка на министъра.

Свиленски коментира още, че когато Московски е поел министерството, е бил коректен с обявените 850 млн. лева дългове на дружеството. Премълчал е обаче част от истината за закупените нови влакове. Социалистът предупреди, че ако политиката на управление на БДЖ не се промени, дълговете ще се увеличават, а железниците ще са неспособни да извършват основната си дейност.
Ще има дружество, което ще бъде с намалени дългове, но няма да има БДЖ, обясни Свиленски. По думите му проблемът не е в дълговете, а в управлението на тези дългове. Нужно ни е работещо БДЖ, което да предоставя качествени услуги на обществото и постепенно да се погасяват дълговете, категоричен бе левият депутат.
В момента БДЖ е блокирано - има спиране на абсолютно всички ремонти, спиране на всички разходи, отпадане на разписания и спиране на влакове само и само да се намалят дълговете, описа ситуацията Свиленски. Всички тези управленчески решения няма как да са еталон за адекватна ръководна политика, заключи социалистът.

Етикетите на храните често объркват потребителите

автор:Дума

visibility 514

/ брой: 228

Българите ще похарчат над 100 млн. лв. в кампанията Черен петък

автор:Дума

visibility 479

/ брой: 228

Едва 15% от украинския мед влиза в официалните канали за търговия

автор:Дума

visibility 575

/ брой: 228

България и Румъния - по-близо до Шенген

автор:Дума

visibility 523

/ брой: 228

София и Хошимин се побратимиха

автор:Дума

visibility 548

/ брой: 228

Скопие има проблем с "най-слабата страна в ЕС"

автор:Дума

visibility 537

/ брой: 228

Тъжно и отчайващо

автор:Александър Симов

visibility 471

/ брой: 228

"Мръсните" тецове

автор:Мая Йовановска

visibility 476

/ брой: 228

Скачени съдове

автор:Владимир Николов

visibility 479

/ брой: 228

Hannibal ad portas!*

visibility 380

/ брой: 228

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ