26 Април 2024петък21:16 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

БДЖ няма пари да поддържа новите си влакове

автор:Дума

visibility 586

През 2009 година БДЖ са закупили нови влакове, които обаче към днешна дата не могат да поддържат. По този начин създават дългове. Така депутатът от БСП Георги Свиленски коментира пред Радио Фокус тежката ситуация в българските железници.
Припомняме, че вчера от левицата призоваха транспортният министър Ивайло Московски да уволни сегашното ръководство на БДЖ. В противен случай, обявиха, че ще поискат оставка на министъра.

Свиленски коментира още, че когато Московски е поел министерството, е бил коректен с обявените 850 млн. лева дългове на дружеството. Премълчал е обаче част от истината за закупените нови влакове. Социалистът предупреди, че ако политиката на управление на БДЖ не се промени, дълговете ще се увеличават, а железниците ще са неспособни да извършват основната си дейност.
Ще има дружество, което ще бъде с намалени дългове, но няма да има БДЖ, обясни Свиленски. По думите му проблемът не е в дълговете, а в управлението на тези дългове. Нужно ни е работещо БДЖ, което да предоставя качествени услуги на обществото и постепенно да се погасяват дълговете, категоричен бе левият депутат.
В момента БДЖ е блокирано - има спиране на абсолютно всички ремонти, спиране на всички разходи, отпадане на разписания и спиране на влакове само и само да се намалят дълговете, описа ситуацията Свиленски. Всички тези управленчески решения няма как да са еталон за адекватна ръководна политика, заключи социалистът.

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 268

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 282

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 248

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 255

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 317

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 278

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 208

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 300

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 296

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 259

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 267

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ