27 Юли 2024събота03:06 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Българите втори в ЕС по пазаруване във веригите

/ брой: 94

автор:Дума

visibility 806

Българите са втората нация в ЕС по най-често посещаване на търговските вериги за пазаруване на храни и други основни стоки. Представител на домакинството отива средно 12 пъти месечно да пазарува, като при хипермаркетите посещенията са средно 10 за същия период. Най-често пазаруващият член на домакинството е жена на възраст 35 - 49 г. Това показват данни от проучване на "Нилсен" (Nielsen IQ). То е проведено сред 1200 потребители на възраст 18 - 65 години през ноември.

Честота на пазаруване се обяснява с нуждата от покупка на пресни плодове и зеленчуци, месо, хляб и млечни продукти, сочат още данните. Обичайно член на домакинството веднъж седмично прави по-голямо пазаруване и още 2-3 пъти купува по-малко неща. Един от изводите от прочуването е, че въпреки високата инфлация, пазарът на бързооборотни стоки не е сериозно засегнат. 

Като основна причина да се посещават обекти на търговски вериги участниците в проучването сочат, че всичко нужно е събрано на едно място, пазаруването е лесно и бързо, има добро обслужване или друго. Над 70% от запитаните също посочват като големи удобства като дългото работно време на магазините и достъпен паркинг.

В проучването е оценена и нуждата на потребителите от допълнителни услуги, които превръщат магазините в единна точка за пазаруване, като дават възможност да се платят битови сметки, да си купят лекарства, химическо чистене, продажба на готвени храни и др.

Най-много от участниците в проучването - 27%, посочват като най-важна допълнителна услуга наличието на аптека, следвана от щандове за готвена храна - 18%, за 15% е важно да могат да си платят сметките освен да напазаруват, а за 10% да си купят вестници и списания.

България пак се размина с нови влакове

автор:Дума

visibility 570

/ брой: 141

Най-опасният пожар са некадърниците с власт

автор:Дума

visibility 589

/ брой: 141

КЗК даде зелена светлина на БАКБ да купи Токуда банк

автор:Дума

visibility 471

/ брой: 141

Военен съюз срещу Иран

автор:Дума

visibility 513

/ брой: 141

ЕК заведе три дела срещу България

автор:Дума

visibility 549

/ брой: 141

Гърция екстрадира българин в САЩ

автор:Дума

visibility 500

/ брой: 141

Германия отказва войници и оръжия срещу Русия

автор:Дума

visibility 519

/ брой: 141

Идеята

автор:Стефан Продев

visibility 539

/ брой: 141

Душевна нищета

visibility 515

/ брой: 141

Блед символ

автор:Евгени Гаврилов

visibility 532

/ брой: 141

Строителни илюзии

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1208

/ брой: 140

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ